خبرهای داغ:
گردهمایی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور با حضور حجت الاسلام تویسرکانی فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور، صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۱۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
گردهمایی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در گردهمایی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور، پوریان معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور و مطلق مسئول کمیته خادمان این ستاد و همچنین محمدی دبیر قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور به همراه 100 نفر از فعالان شبکه ملی وارثون از 12 استان کشور حضور داشتند.

در این همایش که برای اولین بار و به میزبانی ستاد راهیان نور شبکه ملی وارثون برگزار شد، پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کل کشور و حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری مسئول موسسه روایت سیره شهدا، 6 نفر از نمایندگان فعالان شبکه ملی وارثون گزارشی از برنامه ها و اقدامات خود در زمینه اردوهای راهیان نور ارائه دادند.

به گفته حجت الاسلام رضا آبیار نماینده فعالان مردمی در ستاد مرکزی راهیان نور و دبیر ستاد راهیان نور شبکه ملی وارثون، این شبکه از تجمیع حدود 1500 موسسه فعال در عرصه جهاد و شهادت تشکیل شده و در زمینه هایی هچون اردوهای راهیان نور فعالیت می کند.
ارسال نظرات