مسئول ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی هرمزگان به جبهه‌های مقاومت:

۴ کامیون از کمک‌های مردمی هرمزگان برای جبهه مقاومت ارسال می‌شود

مسئول ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی هرمزگان به جبهه‌های مقاومت گفت: ۴ کامیون از کمک‌های مردمی هرمزگان در راستای حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم به جبهه مقاومت سوریه ارسال می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۲۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، منیره محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس، افزود: ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت  در سال های اخیر فعالیت خود را با اهداف گسترش فرهنگ مقاومت،آمادگی جهاد در برابر تکفیری ها، همکاری اقشار مختلف مردم در دفاع از حریم اهل بین(ع) و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تشکیل داده شد.
وی، با بیان اینکه مردم همیشه و در صحنه‌ها هرمزگان عشق و محبت خود را نسبت به اهل بیت (ع) نشان داده‌اند اظهار داشت: زنان و مردان با همت هرمزگانی با تأسی از فرهنگ 8 سال دفاع مقدس این‌بار هم رزمندگان و مجاهدان اسلام در جبهه حق علیه باطل را تنها نگذاشتند و با ارائه داشته‌هایشان از آنان حمایت کردند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام سال گذشته مردم هرمزگان در ارسال کمک به مدافعان حرم بیان‌داشت: این اقدام که سال گذشته به صورت خودجوش از سوی مردم آغاز شد در سال جاری به شکل سازماندهی شده البته باز هم به درخواست مردم از سرگرفته شد و با تجمع علاقه‌مندان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) و مردم شهرستان‌ها در حسینیه‌ها و مساجد سراسر هرمزگان اقدام به جمع‌آوری مایحتاج رزمندگان و مدافعان حرم کردیم.

مسئول ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی هرمزگان به جبهه‌های مقاومت با بیان اینکه پس از تشکیل ستاد ضمن استعلام از ستاد مرکزی نحوه جمع‌آوری و اقلام مورد نیاز رزمندگان را با برنامه بهتر ادامه دادیم تصریح‌کرد: لباس گرم، پتو، خرما و کنسرو بیشترین میاحتاج مورد نیاز جمع‌آوری شده که فردا از محل نمازجمعه بندرعباس 2 دستگاه کامیون به صورت نمادین و در مجموع 4 دستگاه حرکت و به جبهه مقاومت ارسال می‌شود.

محمدی در ادامه با بیان اینکه مردم اکثر شهرستان‌های هرمزگان حتی جزایر کیش، ابوموسی و شهرستان‌های جاسک، پارسیان و بشاگرد هم در این اقدام حضور یافته و کمک‌های خود را در قالب اقلام و کمک‌های نقدی ارسال کرده‌اند.

وی از پیگیری‌های صورت گرفته برای افتتاح شماره حساب جهت دریافت کمک‌های نقدی مردم استان با هدف خرید اقلام توصیه شده نظیر کنسرو و لباس‌گرم و پتو خبرداد و افزود: مهم‌ترین هدف ستاد احیاء و تقویت فرهنگ مقاومت در بین اقشار جامعه است.
ارسال نظرات