خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

زنده نگه داشتن نام شهدا نقشه دشمنان را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: با توجه به تهدیدات دشمن که بر باورها، ارزش‌ها و عقاید مردم ایران زمین به‌ویژه نوجوانان و جوانان با تهاجم فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده، زنده نگه داشتن نام شهدا می‌تواند نقشه آنها را خنثی کند.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۷۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
زنده نگه داشتن نام شهدا نقشه دشمنان را خنثی کندسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در حاشیه برگزاری مراسم یادبود سالگرد شهید «محمدرسول رضایی»، شهید دانش آموز با اشاره به وصیت‌نامه ایشان اظهار داشت: این شهید 13 ساله با آن چشمان حق‌بین خود عنوان می دارد «در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید»، چراکه ایشان تربیت یافته مملکت حضرت امام(ره) بوده است.

وی افزود: این شهید والامقام با این سخن اعتقاد راسخ خود را به اسلام و ارزش‌های اسلامی و انقلاب و پیروی از ولی فقیه در وصیت نامه خود ابراز می کند و می خواهد به آنهایی که رفع تمام مشکلات را در گروی رابطه با آمریکا می دانند بفهماند که ماهیت شیطان صفتی آمریکا تغییر نخواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: ما امروز به برکت خون شهدا در ایران اسلامی در امنیت و آسایش کامل به سر می بریم و باید سیره شهدا را در جامعه جاری کنیم.

وی افزود: با توجه به تهدیدات دشمن که بر باورها، ارزش‌ها و عقاید مردم ایران زمین به‌ویژه نوجوانان و جوانان با تهاجم فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده، زنده نگه داشتن نام شهدا می‌تواند نقشه آنها را خنثی کند.

مرادی با اشاره به وصیت نامه شهدا عنوان داشت: در اکثر وصیت نامه شهدا می توان موضوعات پیروی از ولی فقیه، انجام واجبات و ترک گناهان، امر به معروف و نهی از منکر و رعایت حجاب و عفاف مشاهده کرد که همه ما را به آن سفارش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شهرستان یک آموزشگاه دخترانه به نام این شهید والامقام نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: شهید «محمد رسول رضایی» کم سن وسال ترین شهید دانش آموز شهرستان است که در ارتفاعات ماووت در سال 66 به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات