رئيس اداره تبليغات اسلامي تربت‌جام در آبروی کوچه‌ها، افتخار محله؛
رئيس اداره تبليغات اسلامي تربت‌جام در سومین محفل معنوي آبروي کوچه‌ها، افتخار محله بیان داشت: شهدا در دفاع از مرزهای زميني و اعتقادی يک وجب عقب ننشستند.
کد خبر: ۸۸۱۰۳۸۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام زاهدي در این محفل معنوي که گراميداشت ياد و خاطره دانش‌آموز شهيد عباس ثاقب نيکو برگزار شد در جمع هم‌محلی‌ها گفت: شهداي معظم نه‌تنها آبروي نظام، کوچه و محله، بلکه آبروي تاريخ و انسانيت هستند.

وی افزود: امروز نعمت امنيت و آرامش کشور به برکت خون مجاهدانی پابرجاست که بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران آن را با تأسی از تفکر اسلام ناب بنا نهاد و این فرهنگ غنی با تدابير مقام معظم رهبري همچنان ادامه دارد.

وي با اشاره به ویژگی‌های مهم شهيدان تصريح کرد: شهدا یکی از نعمت‌های عظیم الهی هستند و بدون این‌که متوجه شويم از برکات آنان نهایت استفاده  و بهره می‌بریم و بايد راه شهیدان را با شجاعت و رشادت در همه  صحنه‌های انقلاب اسلامی زنده نگه‌داریم.

این مقام فرهنگی، با تأکید بر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامي ادامه مسير امام  و شهدا را بر همه واجب و ضروري دانست و خاطرنشان کرد: جاي تأسف دارد که برخي از روي آگاهي و يا ندانسته برخلاف ارزش‌های اسلامی، مسير شهدا، امام  و رهبري حرکت می‌کنند.

زاهدی یادآور شد: شهيدان مطيع محض ولایت‌فقیه بودند و در وصیت‌نامه‌های خود پيروي از رهبري را مورد تأکيد قراردادند و آنچه می‌تواند ما را در ساير مشکلات نجات دهد ادامه تفکر بسیجی و مسير شهيدان است.

وي ادامه داد: شهدا با تقديم خون خود از مرزهای زميني و اعتقادی به‌خوبی دفاع کردند و يک وجب از خاک را به دشمن ندادند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي تربت‌جام با اشاره به مسئله برجام و بدعهدی‌های آمريکا عنوان کرد: آمريکا به دنبال نابودي انقلاب اسلامي هست و اگر به تعهدهای خود در برجم عمل کند جاي تعجب دارد و امروز مشکلات سياسي در کشور مورد سوءاستفاده دشمنان قرارگرفته و جمهوري اسلامي خاري در چشم استکبار جهاني است.

گفتنی است؛ سومين محفل معنوي آبروي کوچه‌ها، افتخار محله گرامیداشت دانش‌آموز شهيد عباس ثاقب نيکو به  همت ناحيه مقاومت سپاه پایگاه بلال، همکاري بنياد شهيد و امور ايثارگران و با شرکت مسئولان اجرايي، نظامي، انتظامي و قشرهای مختلف مردم شيعه و اهل سنت در محل مسجد امام حسن مجتبي علیه‌السلام محله «عيدي آباد» شهرتربت جام باشکوه خاصي برگزارو از یادبود شهید در جلوی منزل پدری رونمایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها