دشمن می خواهد تا نسل جدید انقلاب را از هویت انقلابی بودن دور کند

کد خبر: ۸۸۱۰۴۰۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب گفت: دشمن می خواهد تا نسل جدید انقلاب را از هویت انقلابی بودن دور کند و مانعی عظیم در سر راه پیشرفت های علمی و تکنولوژی ما در منطقه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،حجت الاسلام محمود عظمتی در جلسه شورای فرماندهی ناحیه میناب با بیان این مطلب که دشمنان مخالف جدی پیشرفت های علمی ما هستند، گفت: با مقاومت و ترقی مدارج علمی باید دشمن را در منطقه زمین گیر کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب مقاومت و بیداری اسلامی را تنها راه نجات از حربه های دشمنان در منطقه عنوان کرد و افزود: قطعا" دشمنان در مقابله با دانش آموختگان ما عکس العمل متفاوتی از حربه های پوشالی خوشان خواهند دید.

حجت الاسلام عظمتی بیان داشت: دشمنان از طرق مختلف در صدصد ایجاد روزنه برای عملیاتی نمودن حربه های خود جهت زدودن افکار و اعتقادات جوانان بالخص خانواده ها در جامعه تلاش می کند تا از ورود جوانان برای پرداختن به علم و دانش جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: دشمن می خواهد تا نسل جدید انقلاب را از هویت انقلابی بودن دور کند و مانعی عظیم در سر راه پیشرفت های علمی و تکنولوژی ما در منطقه ایجاد کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: با شناخت، بصیرت افزایی و خنثی نمودن شبهات خرافی با الهام گیری از فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان از سر راه پیشرفت های علمی ما کنار شده شود.

ارسال نظرات