امام جمعه الشتر گفت: صدا و سیما با حضور به موقع در محل حادثه و پوشش خبری خوب توانست توطئه دشمنان را در اختلاف‌افکنی و دروغ‌پراکنی معاندان نظام خنثی کند.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۱۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به حادثه دلخراش فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران اظهار داشت: این حادثه قلب هر انسانی را جریحه دار کرد.

وی با اشاره به اتحاد مسئولین در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان، افزود: همه نهادها در این حادثه حضور داشتند تا بتوانند ابعاد خسارات را کم کنند و صدا و سیما با حضور به موقع در محل حادثه و پوشش خبری خوب توانست توطئه دشمنان را در اختلاف‌افکنی و دروغ‌پراکنی معاندان نظام خنثی کند.

خطیب جمعه الشتر جانفشانی آتش‌نشانان در اینگونه حوادث را مثال‌زدنی توصیف و با بیان اینکه پیشگیری از حوادث نیازمند علاج قبل از واقعه است، خاطرنشان ساخت: تلاش آتش‌نشانان در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان نشان از وجود روحیه ایثار و فداکاری و تعهد فرزندان انقلاب اسلامی به همنوعان خود است.

وی با اشاره به لزوم جهت‌دهی فکری جامعه در راستای اتحاد و همدلی، تصریح کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در جهت‌دهی افکار عمومی در راستای ترویج روحیه برادری و اتحاد دارند اما گاهی دیده می‌شود که برخی رسانه‌ها به تخریب چهره‌های مختلف از جناح‌های رقیب می‌پردازند که این امر برخلاف مصلحت انقلاب و نظام اسلامی است.

خطیب جمعه الشتر با اشاره به انتخابات سال آینده، اتحاد و همدلی جامعه را نیازی اساسی در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ذکر و بیان داشت: متأسفانه با نزدیک شدن به انتخابات 96 شاهد تخریب رسانه‌ای جناح‌های مختلف هستیم که این امر تنها موجب منفعت دشمنان و ایجاد اختلاف در بین مردم خواهد شد.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید در معرفی نواقص و پیشرفت‌های جامعه تلاش کنند تا شاهد رشد و توسعه بیش از پیش کشور باشیم چرا که که رسانه‌ها نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها دارند.
حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به پنجاه ویک‌امین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، مسجدمحوری در میان جوانان را لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب دانست و ابراز داشت: دشمنان به دنبال ریشه‌کن کردن اعتقادات و باورهای دینی جامعه، از جمله مسجدمحوری بین جوانان هستند.

خطیب جمعه الشتر با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی فرهنگی در فضای مجازی از سوی متولیان امر، گفت: استکبار با موج‌سواری در فضای مجازی به دنبال ایجاد کینه و کدورت بین آحاد جامعه هستند تا از این فضا بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا نمایند که لزوم هوشیاری رسانه‌ها را در راستای خنثی سازی اینگونه توطئه‌ها می‌طلبد. 


ارسال نظرات