فرمانده سپاه ناحیه کمیجان:

آغاز فاز جدیدی برای منازعه با انقلاب اسلامی از سوی نظام سلطه

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ایران؛ نظام سلطه و استکبار جهانی وارد فاز جدیدی از منازعه با انقلاب اسلامی شده اند.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۲۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کارگاه یک روزه آموزشی فرماندهان و اعضای شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان کمیجان برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه کلاس های توجیهی و اموزشی از جمله کلاس های بسیج سازندگی، امور قرآنی، امر به معروف ونهی از منکر، فناوری اطلاعات، تربیت بدنی و فرهنگی در دبیرستان رشیدی شهرستان با هدف افزایش توان اجرای برنامه های مختلف و رشد وتعالی معرفتی بسیجیان بود.

 

سرهنگ پاسدار رشید اکبری در آیین افتتاحیه این کارگاه آموزشی در جمع اعضای شوراهای حوزه و پایگاه های بسیج و فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان کمیجان با بیان اینکه همواره باید هوشیار باشیم، گفت: همواره دشمن با توطئه های مختلف در کمین است. با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ایران؛ نظام سلطه و استکبار جهانی وارد فاز جدیدی از منازعه با انقلاب اسلامی شده اند.

وی در ادامه افزود: پس از سال ها دسیسه علیه ایران و انقلاب اسلامی از قبیل قائله آفرینی ها، ترور شخصیت ها و بزرگان نظام، تحمیل هشت سال جنگ، تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی و فتنه انگیزی با برنامه ریزی سعی در مهندسی افکار عمومی و نفوذ در دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور دارد و تغییر هویت انقلاب اسلامی را در سر می پروراند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات