امام جمعه منطقه مهربان:

رژیم آل خلیفه از رژیم ظالم و طاغوت گذشته درس عبرت بگیرند

امام جمعه منطقه مهربان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اعدام سه جوان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه و محکوم کردن این جنایت از سوی کشورهای منطقه، گفت: ما نیز ضمن محکوم کردن این جنایتها، از این رژیم می خواهیم از رژیم ظالم و طاغوت گذشته درس عبرت بگیرند و بیش از این عذاب الهی را شامل حال خودشان نکنند.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۳۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرسلی افزود: امریکا در منطقه هرگونه جنایت انجام می دهد و رژیم آل سعود ملعون غلام حلقه به گوش آن ها در منطقه شده و مردم مظلوم به ویژه شیعیان بحرین و یمن را قتل عام می کنند.

وی با اشاره به حمایت بیشرمانه امریکا از منافقی، اظهار داشت: اعلام حمایت و تجهیز آنها که بیش از 17 هزار نفر زن و مرد و جوان و کودک را به خاک و خون کشیدند، باید روسا و وزرای امریکا احساس شرمندگی کنند که ریاکارانه و دروغگویانه ادعای حقوق بشر کرده و درباره آن حرف می زنند .

حجت الاسلام مرسلی افزود: جان کری آشکارا اخیرا ادعا کرده که داعش را ما سر کار آوردیم و همه عالم و دنیا می دانند که شما جنایتکار هستید،ان شاء الله به زودی به عذاب الهی گرفتار خواهید شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی سیاستمداران هم که با شما عهد بسته بودند، پشیمان شده و بد عهدی های شما در برجام دیدند و تاریخ معاصر ما و کشورمان پر است از جنایت های امریکا و منافقین و لازم است بدانیم که منافق بدتر از کافر است .

امام جمعه منطقه مهربان با توجه به حادثه ساختمان پلاسکو تهران، اظهار داشت: حادثه ناگوار دیروز در ساختمان پلاسکو که محل تولید پوشاک بود موجب به شهادت رسیدن تعدادی از آتش نشانان و زخمی و مجروح شدن آن ها شد که تسلیت عرض می کنیم .

وی ادامه داد: نکته بارز در حادثه پلاسکو این است که بیش از 30 بار به مالکان وساکنین این مجتمع اخطار های داده شده بود ولی با بی توجهی و سهل انکاری مالکان موجب شده این حادثه تلخ رخ دهد و بنابراین برخی منافقان و خناسان تلاش داشتند در فضای مجازی جو سازی کنند که لازم است با هوشیاری مردم این توطئه دشمنان و تفرقه افکنان خنثی شود .

حجت الاسلام مرسلی در بخش پایانی سخنان خود، از حضور اهالی منطقه مهربان در مراسمات گرامیداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، قدردانی کرد و گفت: آیت الله هاشمی زجر کشیده و عذاب دیده دوران سخت انقلاب در زمان طاغوت و به تعبیر رهبری بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها