خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع بسیجیان این شهرستان با اشاره به درگذشت یار دیرین امام و رهبری و سوء استفاده برخی افراد معاند از پیکر ایشان، گفت: برخی معاندان با سوء استفاده از پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی قصد احیای شعارهای فتنه ۸۸ را با هدف ایجاد دوقطبی در کشور، پس از حماسه ۹ دی داشتند .
کد خبر: ۸۸۱۰۴۴۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، افزود: برخی تنها با پرداختن به دهه آخر زندگانی آقای هاشمی اصرار بر فاصله وی با نظام داشتند و ۵۵ سال مبارزه ایشان را به فراموشی سپرده بودند.

وی تاکید کرد: باید نگاه منصفانه را از رهبر فرزانه انقلاب آموخت که معظم له باکمال انصاف و تقوا، نه زحمات آن مرحوم را فراموش کردند و نه دچار افراط و تفریط شده و از وی قدیس سازی کرد.

حجت الاسلام فیضی زاده، اظهار داشت: باید مرز بین تکریم و قدیس سازی از شخصیت آقای هاشمی رعایت شود ، تکریم آقای هاشمی برای خدمات ایشان نباید روند قدیس سازی از ایشان داشته باشد .

وی ادامه داد: عده ای نیز انقلابیون را متهم کرده و مدام دم از توبه کردن می زنند، از چه چیز باید توبه کنیم؟ از تنها گذاشتن رهبرمان در فتنه ۸۸ و یا از هم نوا شدن با منافقین و سلطنت طلبان؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تاکید کرد: کسانی باید توبه کنند که در جریان فتنه ۸۸ که دشمن همه تلاشش را برای براندازی نظام می کرد ازبه کاربردن عنوان فتنه ابا داشتند و برخی ها اخیرا پس گذشت سالها از فتنه ۸۸، بااحتیاط آن رااستعمال می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی، یادآوری کرد: از اهداف والای این مبارز و مجاهد نستوه مبارزه با کفر و طاغوت، مخالفت با پیمان سنتو و دست یابی به یک حکومت ایده آل اسلامی که برگرفته از کتاب کشف الاسرار امام خمینی(ره) بود می توان نام برد .
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با توجه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب درباره شهید نواب صفوی، بیان داشت: رهبری درباره شهید نواب صفوی فرموده اند؛ نخستین جرقه های انگیزش انقلابی اسلامی به وسیله ی نواب در من به وجود آمد و هیچ شکی ندارم که نخستین آتش را در دل ما نواب روشن کرد.

وی در در پایان با دعوت به وحدت و همدلی حول محور ولایت تمامی احزاب وجناح ها، تاکید کرد: باید کسانی که عمری نسبت به نظام و انقلاب و حاکم اسلامی ظلم کرده و با فتنه گران همراهی کردند، توبه کرده و زمینه را برای سوءاستفاده دشمنان فراهم نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها