خبرهای داغ:
امام‌جمعه اصفهان:

انتقاد به دولت وجود دارد/ دستاوردهای انقلاب اسلامی را در ایام‌الله دهه فجر بازگو کنید

آیت‌الله طباطبایی نژاد بابیان اینکه گاهی به دولتی انتقادی وارد هست، گفت: باید مراقب بود دچار افراط‌ و تفریط نشویم و همه مسئولان نظام اسلامی باید با همه توان در خدمت مردم باشند.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۵۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: انتخاب مسیر صحیح در کارها جز با تفکر انجام نمی‌گیرد.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به حادثه روز گذشته آتش سوزی در مجتمع تجاری با بیش از 500 غرفه در تهران، گفت: جمعی از آتش نشانان ایثارگر دل به آتش زندند تا جان انسانی را نجات دهند و برخی از آن‌ها در این راه نیز جان شیرین خود را از دست داند، لذا به نظرم آتش نشانان ایثارگران واقعی هستند.

وی با درخواست علو درجات از خداوند برای کشته شدگان این حادثه، اظهار کرد: امیدواریم خداوند این افراد در زمره شهدا محسوب کند و به خانواده این عزیزان صبر عنایت بفرماید.

خطیب نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه امروز سالروز اعدام انقلابی حسنعلی منصور، گفت: توهین نسبت به امام (ره) و تطهیر لایحه کاپیتولاسیون از جمله اقدامات این فرد در زمان رژیم ستم شاهی بود که به دست شهید بخارایی به درک واصل شد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به در آستانه بودن ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: شعارهای مردم انقلابی در محکوم کردن رژیم ملعون ستم شاهی، شاهپور بختیار را مجبور به باز کردن فرودگاه برای ورود امام خمینی (قدس سره) کرد.

وی تأکید کرد: در جلساتی که به مناسبت این ایام گرفته می‌شود باید دستاوردهای انقلاب و جان‌فشانی مردم کشور برای دست پیدا کردن انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه گاهی به دولتی انتقادی وارد هست، گفت: باید مراقب بود دچار افراط و تفریط نشویم، همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: انصافاً باید خدمات و دستاوردهایی که انقلاب در عرصه های مختلف برای مردم داشته بیان شود، به پیشرفت های علمی، اقتصادی، نظامی و … اشاره شود.

وی با اشاره به روز جهانی گمرک با اظهار تأسف گفت: در گمرک‌ها  زیاد سخت گیری می‌کنند و شاید گرایش به قاچاق یکی از دلایلش همین مسئله باشد.

امام جمعه اصفهان گفت: اگر همه به همه شک داشته باشیم کاری از پیش نخواهد رفت، ضرر این مسئله بیشتر از نفع او خواهد بود، نباید این همه سختگیری وجود داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار