خبرهای داغ:
امام جمعه گیلان غرب گفت: ورود جدى قوه قضائيه به مبارزه با مفاسد اقتصادى و تقويت اين جهاد پى‌گير امر مباركى است كه بايد تداوم یابد .
کد خبر: ۸۸۱۰۵۱۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگار خبرنگاری بسیج از گیلانغرب، به موضوع مصمم و جدی قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی اشاره  و اظهار داشت :با ورود جدى‌تر قوه قضائيه به مبارزه با فساد اقتصادى و فعاليت‌هاى پى‌گير اين قوه براى مبارزه با مفاسد كلان اقتصادى؛ دامنه‌ى حملات به اين قوه افزايش جدى يافته است .

امام جمعه گیلانغرب تاکید کرد :در این اثنا برخى از حاميان فساد در كشور و شبكه‌هاى رسانه‌اي ‌وابسته به دشمن، دست به دست هم داده و در تلاشى پى‌گير سعى مى‌كنند تا قوه قضائيه را مغلوب جوسازى رسانه‌اى كنند و يا بامشغول كردن اين قوه به مباحث حاشيه‌اى ضمن خدشه‌دار كردن حيثيت اين قوه، از مبارزه‌ى جدى با مفاسد اقتصادى جلوگيرى به‌عمل آورند.

وی  تصریح کرد : در چنين شرايطى توجه به نكاتی از اهميت ويژه برخوردار است و ان اینکه ورود جدى قوه قضائيه به مبارزه با مفاسد اقتصادى و تقويت اين جهاد پى‌گير امر مباركى است كه بايد تداوم يابدو از سویی قوه قضائيه در مبارزه با فساد به هيچ جناح و فرد و شخصيتى توجه نكند و وابستگى به افراد و مسؤولان را در نظر نگيرد.

 

* همه مسؤولان كشور بايد از حركت مبارك قوه قضائيه در مبارزه با فساد اقتصادی حمايت كنند

امام جمعه گیلان غرب افزود: همه مسؤولان كشور بايد از حركت مبارك قوه قضائيه حمايت كنندچرا که  حمله به قوه قضائيه از سوى دشمنان و برخى دنباله‌هاى داخلى آن‌ها نشان از درستى راه قوه قضائيه دارد؛ حمله به قوه قضائيه از سوى برخى جريانات سياسى، عمدتا نشان از وابستگى عناصر فساد به آن جريان‌ها دارد.

وی به جایگاه  قوه قضاییه در این مباحث اشاره و یاد آور شد :نقد مشفقانه و منصفانه قوه قضائيه امرى لازم و ضرورى است و مسؤولان قوه بايد از آن استقبال كنند و البته قوه قضائيه در مبارزه با فساد از پاكترين و مومن‌ترين و سالم‌ترين عناصر خود بهره بگيرد.

امام جمعه گیلانغرب تصریح کرد : پرونده فيش‌هاى نجومى و فسادهاى كلانى كه قوه قضائيه به آن‌ها ورود جدى كرده است ازجمله مسائل كنونى كشور است كه با جنجال رسانه‌اى عده‌اى عليه قوه قضائيه همراه شده است، برخى عناصر وابسته به خارج و برخى رسانه‌هاى مورد حمايت دشمن به موازات افزايش تلاش قوه قضائيه در مبارزه با مفاسد اقتصادى اتهامات بيشترى را متوجه قوه قضائيه مى‌كنند و فضاسازى رسانه‌اى جدى‌ترى عليه اين قوه شكل مى‌دهند.

 

*متاسفانه سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات ال سعود سکوت کرده اند

حجت الاسلام مهری به تداوم  حمله دد منشانه ال سعود به یمن اشاره کرد و ابراز داشت:آل‌سعود با حمله به يمن در ۲۲ ماه گذشته و به خاک و خون کشیدم مردم بی دفاع و زنان و کودکان  این کشور  با استفاده  ازانواع تسليحات مدرن آمريكايى و انگليسى؛ براى نابودى اين كشور  تلاشهای وافری به کار گمارده است .

وی تصریح کرد : تعارض و جنایات عربستان در یمن در حالی تداوم دارد که نماينده يونيسف در يمن  طی روزهای اخیر اعلام كرد دوميليون و دويست هزار كودك يمنى به سوءتغذيه مبتلا هستند كه آنان را در خطر مرگ قرار مى‌دهدو اين وضعيت وخيم يمنى‌ها در حالى است كه كشورهاى غربى همچنان به فروش تسليحات به عربستان ادامه مى‌دهند و در میان این جنایتهای روا داشته شده متاسفانه سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر  با سكوت خود ، آل سعود را به كشتار هرچه بيشتر كودكان و زنان و سالخوردگان تشويق مى‌كند.

ارسال نظرات