امام جمعه تربت حیدریه:

باید ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود/ دولت اسلامی دغدغه محرومان جامعه را در اندیشه خود بپروراند

امام جمعه تربت حیدریه ایام الله دهه فجر را فرصتی مناسب برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جوان دانست و بر تبیین تکالیف جوانان و نقش انقلاب اسلامی در تشکیل تمدن اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۱۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر همه مسئولان و آحاد مردم حضور باشکوه داشته و نسبت به انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.
 
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب رهبری خردمندانه امام و تبعیت جامعه اسلامی از امامت جامعه اسلامی بود و لذا این عشق و محبت به ولایت باید در تمام ابعاد زندگی ملت جاری باشد.
 
عصمتی به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از برپائی نظام اسلامی در کشور، اکنون در مرحله شکل گیری دولت اسلامی قرار گرفتیم که کارگزاران آن باید دغدغه محرومان و مستضعفان جامعه را داشته و همیشه در کنار مظلومان عالم باشد.
 
خطیب جمعه تربت حیدریه از تشکیل تمدن نوین اسلامی بعنوان آخرین مرحله از اهداف انقلاب یاد کرد و افزود: شکل گیری تمدن اسلامی موعود همه انبیای الهی و ائمه معصومین(ع) است که جلوه زیبای آن در ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) محقق می شود.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی اذعان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی در صدد است تا از طریق فضای مجازی جوانان را مشغول شهوات نفسانی کند، کسانی که نبض فرهنگی کشور را در اختیار دارند با برنامه ریزی دقیق و مدون ضمن انتقال ارزشها تکالیف نسل جوان را در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی منتقل کنند.
 
وی در بخشی دیگر از خطبه ها یاد شهدای آتش نشانی حادثه ساختمان پلاسکو تهران و رحلت مرحوم حجت الاسلام سید محمد طباطبائی را گرامی داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها