امام‌جمعه تربت‌جام بیان داشت: حمله دشمن به قوه قضاييه نشان‌دهنده عملکرد درست اين نهاد دارد که باعث ناراحتی رسانه‌های استکباری شده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۱۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام طاهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت جام با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي با اشاره به تضعيف و تخريب قوه قضاييه در رسانه‌ها گفت: برخورد قوه قضاييه با مفسدان اقتصادي نشان از سلامت اين نهاد است که به‌صورت جدي در مقابله با مفسدان ورود پیداکرده است و بگومگوی اخير روساي دو قوه که کار خطايي بود فضا را در داخل و خارج براي تخريب فراهم کرد.
 
وی افزود: قوه قضاييه تلاش کند مؤمن‌ترین افراد و نیروهای شجاع و انقلابي را در مبارزه با فساد به کار گيرد و در برخورد با مفسدان به هيچ جناحي توجه نکند.

وي اضافه کرد: حمله دشمن به قوه قضاييه نشان‌دهنده عملکرد درست اين نهاد است که به عوامل وابسته دشمن در کشور پرداخته و باعث ناراحتي رسانه‌های استکباري شده و در داخل کساني که مخالف این‌گونه برخوردها هستند مردم را به خود مشکوک می‌کنند که وابستگي در آن‌ها وجود دارد.

امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به مثلث شوم آل خليفه، آل سعود و انگلیس خبيث گفت: اين مثلث شوم بی‌محابا به حملات خود به مردم مظلوم و بی‌دفاع يمن و بحرين ادامه می‌دهند و نیز هیچ نهاد حقوق بشري اعتراض نمی‌کند و سازمان ملل با پول‌های سعودي چشمان خود را به نسل‌کشی مسلمانان بسته است.

طاهري با اشاره موضع‌گیری تحلیل‌گر انگليس تصريح کرد: جنگ يمن و بحرين باعث افزايش فروش سلاح و رونق کارخانه‌های اسلحه‌سازی و تقويت اقتصاد انگلستان شده است.

وي با گرامیداشت فرارسيدن دهه فجر گفت: حضرت امام (ره) با همراهي جوانان انقلاب و جنگ را مدیریت کرد و به پيروزي رساند و امروز جوانان ما در مقابل جنگ فرهنگي و اقتصادي قرارگرفته‌اند و امیدواریم با برگزاري جلسات و نشست‌ها در جنگ اقتصادي هم پيروز شوند.

خطیب ‌جمعه تربت‌جام خاطرنشان کرد: جوانان در دوران انقلاب و بعد از آن نگذاشتند حرف امام(ره) روي زمين بماند و امروز راهبرد نظام و رهبری اقتصاد مقاومتي و سبک زندگي اسلامي است که اولويت همه بخصوص جوانان است.

طاهري ادامه داد: مساجد، مدارس و دانشگاه پایگاه‌های اصلي انقلاب عامل پيروزي بود که بايد بازسازی کنيم.

وي در پايان شهادت مظلومانه آتش‌نشان در حادثه ساختمان پلاسکو را تسليت گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها