شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بیانیه ای با تسلیت حادثه غم بار ساختمان پلاسکو بر توجه به این مسائل و سرلوحه کار مسئولین خدوم بودن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۲۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بیانیه ای با تسلیت حادثه غم بار ساختمان پلاسکو بر توجه به این مسائل و سرلوحه کار مسئولین خدوم بودن تاکید کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز داغ دل این ملت بزرگ بعد از حادثه خونین برخورد دو دستگاه قطار در استان سمنان چیزی نگذشته است که خبر حادثه تاسف بار آتش سوزی و فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو اندوهی بزرگ را برای مردم قدرشناس ما رقم زد...

زبان از بیان رشادت های و فداکاری های آتش نشانان قهرمان این حادثه عاجز است،قهرمانانی که رشادت هایشان برایشان شهادت را در پیشگاه الهی رقم خواهد زد، ان شا الله...

دانشجویان دانشگاه های شهرستان شاهرود این حادثه تاسف بار را به مقام معظم رهبری،هموطنان عزیز،متصدیان و شاغلان کارگاه های تولیدی، به ویژه خانواده های جانباختگان و مجروحین آتش نشانان فداکار و غیور تسلیت عرض می نمایند و از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه صبر جمیل و برای جانباختگان مقام رفیع شهادت و علو درجات را مسئلت دارند.

بهتر است یادآور شدیم که برخی از بی تدبیری ها و عدم اولویت بندی در ساماندهی امور کشور و عدم پیگیری مجدانه در موارد حادثه خیز خود بستر این حوادث را فراهم خواهد کرد که باید توجه به این مسائل سرلوحه کار مسئولین خدوم باشد، امید است که ایران عزیزمان به یاری خداوند متعال دیگر شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها