مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: 80 پروژه با اعتباری بالغ بر 340میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در سطح استان اردبیل مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۸۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نیر با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم حسن لایقی به عنوان رئیس جدید اداره آبفای روستایی شهرستان نیر معرفی شد.

قنبری مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آبفای روستایی نیر از افتتاح 80 پروژه در سطح استان اردبیل در دهه مبارک فجر خبر داد.

وی با اشاره به تعداد پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر گفت: 80 پروژه با اعتباری بالغ بر 340میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در سطح استان اردبیل مورد افتتاح قرار خواهد گرفت که از این تعداد در سطح شهرستان نیر آبرسانی به 4 روستا با اعتباری بالغ بر 120میلیارد ریال است.

قنبری گفت: درشهرستان نیر 66 روستا تحت پوشش آب وفاضلاب روستایی شهرستان هستند که به محض تامین اعتبار مورد نیاز سال آینده تمام پروژه های نیمه تمام شهرستان نیر به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی استان در ادامه از تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاضلاب روستایی شهرستان نیر هم خبر داد و گفت: در هفت روستای شهرستان نیر پروژه فاضلاب روستایی در حال اجرا است که برای ادامه اجرای آن 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که امسال فاضلاب 5 روستای شهرستان تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و بقیه نیز در سال آینده تکمیل خواهد شد.

در ادامه احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به اهمیت وجود فاضلاب در روستاهای شهرستان نیر به تکمیل مجتمع های آبرسانی شهرستان اشاره کرد و گفت: با تکمیل این مجتمع ها بیشتر روستاهای شهرستان نیر از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

در پایان این مراسم از زحمات آقای جعفری رئیس قبلی اداره آب وفاضلاب شهرستان نیر تقدیر شد و آقای حسن لایقی بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.



ارسال نظرات