رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه‌فجر گرمی در این جلسه گفت: روستائیان و عشایر انتظار دارند که توجه به این جمعیت مولد و موثر بیشتر باشد.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۹۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان گرمی با حضور اعضای کمیته، بخشداران و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن جلسات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی و مسئول کمیته روستایی وعشایری دهه ی فجر شهرستان گرمی، صمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه ی مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: گرامی داشت دهه ی فجر مایه ی وحدت و همدلی و انسجام ملی امت اسلامی برای مقابله با هرگونه تهاجم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

احمدی با بیان اینکه حضور پور شور مردم در مراسمات و بخصوص راهپیمایی 22 بهمن، نشانه ی بارز روحیه ی استکبار ستیزی ملت غیور است، اظهار کرد: اعضای کمیته روستایی و عشایری با برنامه ریزی و بررسی دقیق برنامه ها و خدمات قابل ارائه برای روستائیان و عشایرین را برای هماهنگی بیشتر به این کمیته ارائه کنند.

وی به‌ نقش بی‌بدیل روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: روستائیان و عشایر انتظار دارند که توجه به این جمعیت مولد و موثر بیشتر باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت: با وجود اینکه شهرستان گرمی بنابه دلایل مختلف از لحاظ اقتصادی و معیشتی و وجود صنایع و شهرکهای صنعتی جز مناطق بشدت محروم محسوب میشود اما از لحاظ ذخایر و منابع با ارزش طبیعی از جمله وجود خاک های حاصلخیز وغنی از مواد آلی و منابع آبی مکفی وهمچنین نیروی انسانی متعهد و کارا در جایگاه بالایی قرار داریم.

وی از اعضای کمیته خواست برنامه خود را بصورت مکتوب به دبیرخانه کمیته روستایی و عشایری تحویل نمایند تا با جمع بندی و بررسی نهایی درستاد دهه فجر، برنامه نهایی جهت اجرا مشخص و تعیین گردد.

ارسال نظرات