خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین گفت: ارقام و آمارهای اشتغال و رشد اقتصادی که دولت ارائه می‌دهد با واقعیت همخوانی نداشته و فاصله بسیاری دارد.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۴۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر قزیوین با اشاره به ویژگی‌های منافقان اظهار کرد: آن‌ها هیچ اعتقادی به خداوند، روز رستاخیز، جهان پس از مرگ، حساب و کتاب آخرت و مأموریت و نبوت پیامبراکرم(ص) ندارند.

وی افزود: همچنین منافقان به قرآن کریم اعتقادی ندارند اما دنبال این کتاب آسمانی هستند تا مشابهات را بیابند و از این طریق فتنه‌انگیزی کنند؛ آن‌ها حتی از حرف‌های امام و رهبری جست‌وجوی بیاناتی هستند تا از این روش فتنه کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اگر مؤمنان به قرآن پناه ببرند، می‌توانند از فتنه‌های منافقان در امان باشند، بیان کرد: مؤمنان کسانی بوده که التماس می‌کنند به جبهه بروند اما منافقان افرادی هستند که مردم را از رفتن به جبهه با بیان سخنانی باز می‌دارند.

عابدینی به ساختمان پلاسکو اشاره کرد و گفت: این سانحه هشداری به همه مردم است تا نسبت به ایمنی منازل و واحدهای تجاری اقدامات لازم را انجام دهند.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: این ساختمان پیش از انقلاب توسط آمریکایی‌ها با تعریف و تمجید بسیاری ساخته شد هر چیزی که منتسب به آمریکایی‌هاست قابل اعتماد نیست، تا به امروز ملت ایران از این کشور فقط توطئه و بدعهدی و بدخلقی دیده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه واحدهای تولیدی و تجاری ساختمان پلاسکو با توجه به هشدارهای مسؤولان در ایمن‌سازی هیچ اقدامی انجام ندادند، اضافه کرد: این مطلب نشان می‌دهد باید پیش‌بینی و پیشگیری لازم را انجام دهیم و بیشتر به ایمنی توجه کنیم؛ اگر زلزله رخ دهد تمام ساختمان‌های غیرایمن هم ریزش پیدا می‌کنند؛ به همین دلیل باید مقدمات و زمینه‌های لازم را در این راستا فراهم کرد.

عابدینی با اشاره به اشتغال و اقتصاد کشور مطرح کرد: ارقام و آمارهای اشتغال و رشد اقتصادی که دولت ارائه می‌دهد با واقعیت همخوانی نداشته و فاصله بسیاری دارد.

وی اضافه کرد: وقتی سخنان رئیس جمهور را در خصوص اشتغال می‌شنویم با واقعیت فاصله بسیاری دارد و در این میان از دولت تقاضا داریم حداقل اگر اشتغالزایی نمی‌کند، افرادی که امروز مشغول به کار هستند برای آن‌ها امنیت شغلی ایجاد شود.

امام جمعه قزوین مطرح کرد: به گوش می‌رسد یک میلیون و 400 هزار شغل در کشور ایجاد شده که این موضوع با واقعیت‌های جامعه که مشاهده می‌کنیم و آنچه می‌شنویم، منافات دارد.

عابدینی با اشاره به اینکه سه جوان بحرینی توسط حاکمان این کشور اعدام و شهید شدند، بیان کرد: شهادت آن ها همانند سه جوان ایرانی در زمان رژیم پهلوی به نام شهید بخارایی و دوستان ایشان است که در این رژیم اعدام و به مقام شهادت نایل شدند.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی فکر می‌کرد با شهادت شهید بخارایی و دوستان ایشان، دیگر نامی از آن‌ها نخواهد بود و حکومت شاهنشاهی هم از سرنگونی نجات پیدا می‌کند، افزود: امروز این موضوع بالعکس شده، همه مردم از شجاعت، مقاومت و مظلومیت این شهدا و از ظلم و ستم رژیم سخن می‌گویند و این مطلب بیانگر پیروزی حق بر باطل است.

امام جمعه قزوین به خاطرات سال 57 اشاره کرد و گفت: همه مردم منتظر بودند که امام خمینی(ره) از فرودگاه به ایران بیاید به همین دلیل خیابان‌های منتهی به فرودگاه پر از جمعیت بود اما بختیار فرودگاه را اشغال نظامی کرده و نظامیان هم  به سوی مردم تیراندازی کردند.

عابدینی افزود: مردم در برابر نیروهای نظامی ایستاده و مقاومت کردند تا اینکه زمینه ورود امام خمینی‌(ره) به ایران، 12 بهمن ماه فراهم شد.

وی به ایام دهه‌فجر اشاره کرد و گفت: باید همه مسؤولان خود را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ترویجی مؤثر در این ایام فراهم کنند تا بتوانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به آحاد جامعه تبیین کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: برخی‌ها می‌گویند، بعضی از انقلابیون امروز از اعتقادات خود برگشتند، آن‌ها هرگز از اهداف و آرمان‌های خود برنگشته و حتی در این راه حاضر هستند جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کنند.

عابدینی ادامه داد: اگر امروز برخی افرادی که در زمان انقلاب بودند و اکنون در مسیر انقلاب اسلامی نیستند، آن‌ها کسانی‌ بوده که از ابتدا انقلابی نبودند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها