کد خبر: ۸۸۱۰۶۴۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نایب رییس هیأت کاراته بانوان استان زنجان در مسابقات لیگ کاراته استان گفت: لیگ کاراته با هدف کشف استعدادهای جدید با هدف شناسایی استعدادهای خوب در بخش بانوان و افزایش انگیزه وتحرک وشادابی در بین ورزشکاران کاراته استان برگزار شد.

شیرین سلطانی افزود: در لیگ استانی کاراته تیم‌های مختلفی از استان زنجان حضور داشتندکه متاسفانه از شهرستانها در این لیگ حضور نیافتند .

وی با بیان اینکه لیگ استانی کاراته در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و نو نهالان برگزار می شود و اظهار داشت: در حال حاضر 600 نفر در استان زنجان مشغول فعالیت در ورزش کاراته هستند که خوشبختانه طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ برنامه‌های مختلفی در راستای بهبود بخشی به کاراته استان صورت گرفته است.

نایب رییس هیأت کاراته‌ بانوان استان تصریح کرد: در هر یک از سه رده سنی حاضر در لیگ استانی کاراته هفت تیم در رده های سنی جوانان،نوجوانان و نونهالان حضور خواهند داشت.

سلطانی زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: مسابقات لیگ برتر کاراته استان در بخش بانوان پس از چند سال وقفه در استان برگزار شد؛و نفرات برتر این لیگ به لیگ کشوری اعزام میشوند.

ارسال نظرات