خبرهای داغ:
کارآفرین بسیجی نهاوندی گفت: کارآفرین باید توانمندی خود را باور کرده و با توکل به خدا و اراده و انگیزه الهی که خدمت به جامعه باشد هنر خود را انتقال داده و وارد عرصه تولید شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۸۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

اشرف سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصمیم گرفتم ندای رهبر فرزانه را به سهم خود لبیک گفته و اشتغال ایجاد کنم .

وی گفت: مجموعه‌ای از جوانان سرگروه‌های صالحین و مربیان جوان جویای کار و هنر را بسیج کرده و طی برگزاری دوره‌های آموزشی، کار طراحی‌ و نقاشی را روی انواع محصولات سفال فرا گرفتیم.

این کارآفرین بسیجی نهاوندی ابراز داشت: پس از فراگیری و یادگیری این مهارت به جامعه هدف به بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند مراجعه کرده و تقاضای تسهیلات کردم و مسئولین مساعدت‌های لازم را انجام و جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی کردند.

وی عنوان کرد: پس از طی مراحل بانکی تسهیلات فوق را دریافت کرده و با توکل بر خدا کار خود را شروع و مواد اولیه را تهیه کردم .

سیف افزود: با حضور ۲۰ نفر از سرگروه‌های حلقه صالحین و مربیان به‌صورت غیرمستقیم برای ۱۵ نفر و در مجوع ۳۵ نفر ایجاد اشتغالزایی ایجاد شد.

وی ادامه داد: جهت عرضه محصولات و صادرات این محصول سایت عطیه ترنج را نیز به نام این صنعت و هنر راه‌اندازی کرده و این محصول را به این وسیله به سراسر کشور عرضه کردیم و با ایجاد اشتغال پایدار برای اعضا ایده را به عمل تبدیل کردیم.

فرمانده پایگاه عطیه شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: این میسر نمی شود مگر اینکه کارآفرین توانمندی خود را باور کرده و با توکل به خدا و اراده و انگیزه الهی که خدمت به جامعه باشد هنر خود را انتقال داده و وارد عرصه تولید شود و تنها مصرف کننده نباشد تا برای خود و جامعه مثمر ثمر باشد.

 کارآفرین باید توانمندی خود را در تولید باور کند

 

کارآفرین باید توانمندی خود را در تولید باور کند 

انتهای پیام/


ارسال نظرات