​مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: سومین کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان اوایل اسفندماه با تقدیر از ۲۰ خانواده شهید در دانشگاه آزاد زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۸۱۰۶۸۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، علیرضا کیخا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار مشترک بسیج دانشجویی و دانشگاه‌ها از سال 93 با کنگره شهدای دانشجو در کشور شکل گرفت.
​مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: کنگره شهدای دانشجو تاکنون در سیستان و بلوچستان با حمایت دلسوزانه دانشگاه‌ها برخلاف بسیاری از استان‌ها در دو مرحله و با برنامه‌ریزی دقیق برگزار شده است.
وی با بیان اینکه دو نگاه در کنگره شهدا وجود دارد، افزود: نگاه نخست نگاه ابلاغیات و دستورالعمل‌ها است که قابل احترام بوده و نتایج خوبی هم داشته و نگاه دوم، نگاه دلسوزانه و اعتقادی است که در استان ما بسیار نمایان بوده و با همین نگاه توانسته‌ایم در اکثر دانشگاه‌ها یادواره‌های شهدا برگزار کنیم.
کیخا از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجوی سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: امسال سومین کنگره شهدای دانشجوی استان با تقدیر از 20 خانواده شهید در اوایل اسفندماه یا اواخر بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد زاهدان برگزار می‌شود.


ارسال نظرات