خبرهای داغ:
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:با تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی استاندار خوزستان موزه دفاع مقدس دزفول وارد آخرین مرحله اجرایی شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۲۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول که از آن به عنوان موزه دفاع مقدس نیز نام برده می شود با گذشت 14 سال از آغاز عملیات احداث همچنان برای تکمیل نهایی و تجهیز نیازمند اعتبار است.
عباس پاپی زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود:به منظور تامین اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی دزفول این مرکز روز جمعه مورد بازدید استاندار خوزستان قرار گرفت.
وی افزود:استاندار خوزستان در این بازدید 10 میلیارد ریال به تجهیز و دکوربندی مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول اختصاص داد که پیش بینی می شود با تامین این اعتبار این مرکز چهارم خردادماه سال آینده - روز دزفول به طور رسمی به بهره برداری برسد.
موزه دفاع مقدس دزفول یکی از بزرگترین موزه‌های شمال خوزستان است که شامل سالن کنفرانس، نمایشکاه عکس دفاع مقدس، سالن نمایش فیلم و ماکت مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور است.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین از قول مساعد استاندار خوزستان برای کمک به تکمیل چند طرح نیمه تمام عمران شهری در دزفول خبر داد و گفت:پل روگذر فتح المبین ، پل منطقه گاومیش آباد و زهکش کوی مدرس دزفول سه طرح پیشنهادی به استاندار خوزستان برای تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل می باشند.
پاپی زاده به بازدید استاندار خوزستان از شهید آباد دزفول نیز اشاره کرد و گفت: از آنجا که ظرفیت قبرستان های شهر دزفول تکمیل شده استاندار خوزستان 10 میلیارد ریال به ساماندهی آرامستان جدید دزفول در مجاورت پادگان شهدی باکری اختصاص داد.
وی افزود: در سفر استاندار خوزستان به دزفول همچنین مقرر شد تا در سفر آتی غلامرضا شریعتی به این شهرستان مشکل چهار راه آوج و سه راه بنوت 2 طرح نیمه تمام راهسازی مورد بررسی قرار گیرند تا این طرح ها نیز بزودی تکمیل و به بهره برداری برسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها