امام جمعه اصلاندوز:

حادثه پلاسکو درس عبرتی برای مسئولان باشد

امام جمعه اصلاندوز با انتقاد از وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی و گلایه مندی مردم از این وضعیت از شهرداری و شورای شهر خواست برای حل مشکلات شهر تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۵۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوزبا تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه ساختمان پلاسکوگفت:حادثه فروریختن و آتش سوزی ساختمان پلاسکو باید درس عبرتی برای مسئولان باشد، چرا که چندین ساختمان مثل پلاسکو در کشور وجود دارد که باید برای پیشگیری از وقوع چنین حادثه ای اقدام شود و پیش از وقوع اتفاق مجهز بود و پیگیریهای لازم را داشته باشند.

وی با تسلیت به ملت داغدار ایران و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مورد حادثه ساختمان افزود:عده ای از هموطنان به ویژه آتش نشان های فداکار جان خود را در این حادثه از دست دادند و برخی هنوز گرفتار آوار و آتش هستند که امید می رود با تلاش بیشتر عملیات آوار برداری هر چه سریع تر انجام شود.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به تلاش رسانه های بیگانه برای ایجاد شایعات در مورد ساختمان پلاسکو از مردم خواست اخبار درست و موثق این حادثه را از طریق رسانه های ملی و سایت های معتبر پیگیری کنند.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه به جنایت رژیم آل سعود بر مردم مظلوم یمن اشاره کرد و سکوت سازمان ملل را نسبت به این اقدامات وحشیگرانه آل سعود مایه تاسف دانست.

وی با قدردانی از تلاش و پیگیری های استاندار اردبیل بخاطر ایجاد بندر خشک در اصلاندوز گفت:امید است این مساله در عمل صورت گیرد و در زبان باقی نماند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با انتقاد از وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی و گلایه مندی مردم از این وضعیت گفت:شهر اصلاندوز از لحاظ سرویس های بهداشتی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه شهر مرزی اصلاندوز روزانه شاهد تردد میهمانان داخلی و خارجی است افزود:در این راستا باید با تدبیر مناسب مردم و بویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر،خدمات بهداشتی از جمله سرویس های بهداشتی در سطح شهر افزایش یابد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به گلایه مندی مردم نسبت به ایجاد ترافیک و شلوغی خیابانها توسط فروشندگان میوه و تره بار از شهرداری خواست برای ساماندهی مناسب بفکر ایجاد میدان تره بار در مکان مناسب باشد تا هم مشکل مردم حل شود و از سویی برای شهرداری درآمدزایی ایجاد شود.

وی همچنین به کندی سرعت اینترنت در شهر و روستاهای اصلاندوز نیز اشاره کرد و گفت:قطعی و بروز اختلال در اینترنت و پایین آمدن سرعت دسترسی کاربران، مشکلاتی را برای کاربران و مشترکان مخابراتی به وجود آورده است و این موضوع باعث شد که کاربران اینترنت به شدت گلایه مند شوند.



.

ارسال نظرات