خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود گفت: در دهه مبارک فجر پیاده روی خانوادگی در محله های اسلامی شهرک شهید بهشتی و ولیعصر(عج) شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۵۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه های دهه فجر تربیت بدنی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر دو همایش بزرگ پیاده روی در دو محله اسلامی شاهرود برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به جلسه هماهنگی پیاده روی دهه فجر که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و تربیت بدنی سپاه و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد مقرر گردید 8 بهمن همایش پیاده روی خانوادگی در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی از مسجد مسلم این عقیل این شهرک ساعت 8 صبح و 15 بهمن همایش پیاده روی در محله اسلامی شهرک ولیعصر از مقابل مسجد امام حسین(ع) از ساعت 8 صبح برگزار شود.

گرزین خاطر نشان کرد: در این دو همایش جوایزی به شرکت کنندگان از طرف نهادهای مختلف اهدا خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: در این جلسه که با حضور فرمانده و مدیر فرهنگی اجتماعی مدیر تربیت بدنی سپاه و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد، یادواره شهدای ورزشکار شهرستان در دهه آخر بهمن ماه برگزار مب شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود ادامه داد: المپیاد ورزشی به مناسبت دهه فجر در رشته های مختلف به همت بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان و شهرداری شاهرود برگزار و اختتامیه این المپیاد ورزشی همراه با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی بسیج خواهران در شاهرود بیان کرد: این مسابقات در رشته های ورزشی والیبال، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز در شاهرود برگزار می شود و افتتاحیه این جشنواره در سالن 9 دی سپاه شاهرود برگزار می شود.

گرزین اضافه کرد: این مسابقات به مدت یک روز برگزار می شود و مسابقات آمادگی جسمانی در سالن خیبر، مسابقات والیبال در سالن 9 دی و مسابقات تنیس روی میز در سالن هیئت تنیس شاهرود برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها