خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید نجفی حوزه حضرت مریم(س) همدان تأکید کرد

لزوم ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه/زندگی دینی؛ زندگی آرام

فرمانده پایگاه شهید نجفی حوزه حضرت مریم(س) همدان با تأکید بر ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه گفت: امت مومن و مسلم آن امت و ملتى است که معیار را از قرآن و هدایت الهى می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۶۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

پروانه بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری نشست سبک زندگی قرآنی در پایگاه شهید نجفی حوزه حضرت مریم(س)، اظهار داشت: اگر بخواهیم دید خود را نسبت به دنیا تغییر دهیم که آستانه تحمل خود را بالا ببریم، باید به شهادت قرآن کریم دنیا را ناچیز بدانیم.

وی افزود: با توجه به معضلات و مشکلات برخی از مطالب فضای مجازی و محتوای آن لطمه‌های بسیاری بر پیکره خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان وارد کرده است بنابراین برای کاهش این آسیب‌ها توجه و آموزش سبک زندگی قرآنی باید در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده پایگاه شهید نجفی حوزه حضرت مریم(س) همدان بیان داشت: قرآن به ما مى‌آموزد آنچه که انسان جا دارد آن را فرا بگیرد و اگر لازم بود، از آن تقلید کند، عبارت است از هدایت؛ بنابراین از خداى متعال می‌خواهیم که ما را هدایت کند به راه کسانى که به نعمت الهى واصل و نائل شده‌اند.

وی با تأکید بر ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ادامه داد: امت مومن و مسلم آن امت و ملتى است که معیار را از قرآن و هدایت الهى می‌گیرد.

بیات عنوان کرد: یکی از عواملی که می‌تواند به رضایتمندی در زندگی کمک بسیار شایانی داشته باشد مسئله اعتقاد و اعتماد به وعده‌های الهی است .

وی با بیان اینکه زندگی دینی ،یک زندگی آرامی است، خاطرنشان کرد: انسان زمانی می‌تواند ادعا کند که زندگی آرامی دارد که زندگی او بر اساس سبک زندگی اسلامی و قرآنی باشد و بر اساس موازین دینی و شرعی قدم بردارد و زندگی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار