خبرهای داغ:
معاون دادستان شهرستان ملایر با بیان اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر یک موضوع ملی و کشوری است، گفت: از نظر فرهنگی در این زمینه ضعیف هستیم، بسیاری از جرائم ما ناشی از مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۸۸۱۰۷۶۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مسلم سلگی در کارگروه دفاعی و امنیتی بسیج شهرستان ملایر با اشاره به بحث نصب دوربین و پایش تصویری اظهار داشت: هم اکنون حدود ۲سالی است که این بحث در جلسات مختلف شورای تامین شهرستان ملایر مطرح شده است و در راستای افزایش امنیت از شهر باید به سیستم های تصویری متعدد در نقاط مختلف شهر مجهز شود.

وی با بیان اینکه این امر مصوبه شده و در حال انجام است، افزود: این سیستم در بازدارندگی از جرائم بسیار به بحث امنیت و ترافیکی کمک می کند.

معاون دادستان عمومی ملایر گفت: همکاری ما با نیروی انتظامی بسیار خوب است و در چارچوب مقررات و قوانین انجام می شود.

وی افزود: حضور بسیجیان در بحث امنیت بسیار خوب است و نمونه آن را در برگزاری امنیت در مقاطع مختلف شاهد بودیم.

سلگی با اشاره به بحث مبارزه با مواد مخدر و سرقت گفت: ما از حیث قانونی هیچ ظرفیتی را رها نکردیم و نمونه آن کمپ‌های ترک اعتیاد است که سهمیه هایی به صورت ماهیانه به دادسرا اختصاص داده می شود و معتادان متجاهر را به این کمپ ها اعزام می کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر یک موضوع ملی و کشوری است، اظهار داشت: از نظر فرهنگی در این زمینه ضعیف هستیم، بسیاری از جرائم ما ناشی از مشکلات اقتصادی است.

معاون دادستان عمومی ملایر با بیان اینکه بخش اقتصادی تاثیر بالایی دارد، گفت: وقتی جوان ما یک شغل پایدار داشته باشد و مشغول کار و زندگی شود دیگر فرصت معاشرت با اشخاص ناباب نداشته و افکار بد به سراغش نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان ملایر سرقت و مواد مخدر خط قرمز ما است و کوتاه نمی آییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات