خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم خبر داد
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم گفت: این سازمان هزار و 300 عضو دارد و به دنبال افزایش تعداد اعضای سازمان بسیج مهندسین استان قم هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۰۸۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
عضویت 1300 مهندس در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین نیکوکلام امروز با اشاره به کمک بسیجیان به صنعتی استان اظهار کرد: بخشی از واحدهای تولیدی استان قم مشکل دارند، مهندسان بسیجی به این واحدها مراجعه و مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: چندین کارگروه را در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم تشکیل دادیم و پیگیر حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد استان هستیم تا دوباره به چرخه صنعت برگردند و برنامه مثبتی را برای پیشرفت کشور و استان قم داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم افزود: در این سازمان برنامه‌های دیگری همچون حلقه صالحین، اردوهای راهیان نور و نیز یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود، سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان هزار و 300 عضو دارد و به دنبال افزایش تعداد اعضای این سازمان هم هستیم.

نیکوکلام با اشاره به اعضای سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم اظهار کرد: به جز مهندسین رشته‌های عمران، معماری و کشاورزی بقیه مهندسین رشته‌های دیگر همچون برق و مکانیک می‌توانند در این سازمان عضو شوند، سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم کانون برادران و خواهران دارد و فعالیت‌هایش را در این کانون‌ها دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم کارگروه صنعت وجود دارد که در ذیل این کارگروه، کارگروه‌های زیرساخت و توسعه، تجارت و بازار، مالی و بانکی و قوانین و مقررات در حال فعالیت هستند، کارگروه زیرساخت و توسعه مشکلات مربوط به زیرساخت و توسعه کارخانه‌ها را بررسی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم افزود: کالاهای قاچاق به معضلی برای کالاهای ایرانی تبدیل شده است و بسیج مهندسین استان در زمینه مالی، بانکی و بازاریابی به تولیدکنندگان استان مشاوره می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهندسان بسیجی در کلینیک صنعت حضور دارند تا به واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات شان مشاوره بدهند، همچنین برای ارتقای بهره وری و بهبود وضعیت بازاریابی در واحدهای تولیدی استان قم برنامه ریزی کردیم.

ارسال نظرات