خبرهای داغ:
نائب رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب اسلامی:
نائب رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در پی حادثه پلاسکو درخواست خرید پوشاک ایرانی در شب عید برای یاری به کسبه و کارگران متضرر از این حادثه شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۸۱۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب اسلامی؛ جوادی  با  قدردانی از رشادت های آتش نشانان درگذشته این حادثه گفت: جامعه تولید کنندگان پوشاک اسلامی در این چند روز از سویی همانند آحاد مردم نگران و چشم به راه خبری از عزیزان محبوس شده در زیر آوار و از سوی دیگر همدرد و متاثر از ضرری که به دوستان و همکارانشان در مجموعه پلاسکو وارد شده است.

وی افزود: در این چند روز شاهد خلق صحنه های انسانی زیبایی از سوی مردم بودیم و امیدواریم مردم همنوع دوست ایرانی درشب عید با خرید لباس ایرانی به یاری کارگران بیکار شده پلاسکو بشتابند.

نائب رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب ادامه داد: رونق تولیدی ها می تواند امکان جذب و ساماندهی این عزیزان را فراهم کند. در حادثه پلاسکو علاوه بر ابعاد انسانی تاثر برانگیزی که داشت در بدترین شرایط زمانی هم برای فعالان عرصه پوشاک اتفاق افتاد و موجب شد تولیدکننده و عرضه کننده ای که رکود یکساله بازار را به امید فروش ماه های پایانی سال تحمل می کند خسارتی دوچندان ببیند.

وی گفت:  اعضای این انجمن همگام و همدل با همکاران خود در اتحادیه پوشاک آمادگی کامل خود را برای ساماندهی بازار شب عید و همچنین هرنوع کمک و یاری به همکاران متضرر در حادثه پلاسکو اعلام دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها