خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

فاصله مسئولان با مردم آفت بزرگی است

امام جمعه میانه در همایش روسای ادارات این شهرستان فاصله افتادن بین مردم و مسئولان را آفتی بزرگ برای جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۰۸۷۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا حامدی گفت: در تنگنا قرار گرفتن مسئول، کم اطلاعی و نبود اطلاع از امور جامعه و رسیدناخبار گزینشی به والی جامعه از سوی افراد جاه طلب و سودجو از نتایج فاصله بین مردم و مسئولان می باشد.

وی ارتباط مستقیم بین مسئولان و مردم را سبب شفافیت اخبار و ارزیابی عملکرد آنان دانست و افزود: اگر مسئول احساس کند که اخبار به گوش والی می رسد، این امر سبب بازدارندگی بوده و در عملکرد خود دقت و توجه کافی کرده و تلاش در رضایت هرچه بیشتر مردم خواهد کرد.

امام جمعه میانه، اجتماعات مردمی از جمله نمازهای جماعت را محل بی واسطه بازگو کردن مسائل و مشکلات مردم و آگاه شدن آن ها از امور جامعه خواند و اظهار داشت: در این صورت اهم و مهم جای خود را عوض نکرده و به امور غیر مهم پرداخته نخواهد شد و حق و باطل در هم نمی آمیزد.

حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه مسئول علم غیب نداشته و مانند دیگر مردم است و همچنین صدق و کذب تابلو ندارد که مسئول بفهمد، گفت: ارتباطات بی واسطه سبب آشکار شدن واقعیات جامعه می شود.

وی با اظهار اینکه بیشتر درخواست های مردم مالی نیست و فقط بیان درد بوده و دنبال سنگ صبور می گردند، خاطرنشان کرد: برخی امور هزینه نداشته اما سبب حل مشکلات می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها