فرمانده بسیج ادارات سیستان وبلوچستان از ورود اولین کاروان راهیان نور به استان خبر داد و گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس به این خطه از کشور سفر کردند تا با همرزمان شهید خود تجدید پیمان کنند
کد خبر: ۸۸۱۰۹۴۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان سرهنگ پاسدار مسعود پناهی در گفت وگو با خبرنگارما از ورود  اولین کاروان راهیان نور جنوب شرق کشور به استان خبر داد و افزود: این کاروان 40 نفره که متشکل از خواهران وبرادران پیشکسوت عرصه جهاد وشهادت از سپاه محمد رسوالله (ص) تهران بزرگ می باشند در ورود خود به ایستگاه راه آهن جنوب شرق کشور با استقبال برخی از میران ادارات کل استان روبه رو شدند.
وی بیان کرد:این استقبال  به رسم میزبانی و با هدف آشنایی زائران با خلق و خوی مردم استان و همچنین آشنایی آنها با آداب و رسوم مردم این خطه از کشور انجام شد.

وی گفت: این کاروان با هدف شناخت شهدای سیستان و بلوچستان تحت عنوان " اولین اردوی راهیان نور جنوب شرق کشوربه مقصد استان" راه اندازی شد.

مسدول سازمان  بسیج کارمندان سپاه سلمان  استان با بیان اینکه کاروان راهیان نور به مدت 7 روز از شمال تا جنوب استان از یادمان شهداء بازدید خواهند کرد، گفت: دیدار و تجلیل از اولین شهید رسانه ملی مدافع حرم "شهید محسن خزایی" از جمله برنامه های این کاروان در ساعت های آغازین ورود به شهرستان زاهدان بود.


 

ارسال نظرات