معاون فرهنگ آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره نماز در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۰۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ منصور سرگزی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی جشنواره که در استان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشنواره نماز در فضای مجازی با هدف، ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی و کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان بالای ۱۳ سال می‌توانند تا پایا ۱۵ فروردین سال ۹۶ آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند گفت: با برگزاری این جشنواره می‌توان از ظرفیت‌ دستگاههای متفاوت در امر ترویج فرهنگ نماز، تولید و بازنشر گسترده و متنوع محتوا تماز در فضای مجازی و ... بهره‌مند شد.
 
این مسئول تصریح کرد: نخستین جشنواره نماز در فضای مجازی در بخش عمومی در ۵ موضوع و تخصصی ۴ حوزه در حال برگزاری است.
 
معاون فرهنگ آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور به نحوه ثبت نام نیز اشاره داشت و بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود دا به سامانه جشنواره به نشانی www.chb-namaz.irارسال نمایند.
 
 سرگزی گریزی نیز به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره داشت و خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره نماز در فضای مجازی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات