خبرهای داغ:
اردوی تربیتی نوع الف سپاه ناحیه دالاهو با حضور بسیجیان حوزه حضرت رسول (ص) ریجاب شهرستان دالاهو برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۶۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو ، اردوی تربیتی حلقات نوع الف ناحیه دالاهو با حضور بسیجیان حوزه حضرت رسول (ع) ریجاب شهرستان دالاهو در محل مسجد المهدی (عج) کرند غرب برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام یوسفوند مسئول تعلیم و تربیت ناحیه دالاهو ضمن تقدیر و تشکر ازحضور پر شور بسیجیان محترم شهر ریجاب گفت : که بسیجیان سرمایه انقلاب هستند و با حضور خود در تمام عرصه ها پشتوانه بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی می باشند.

وی افزود: حلقات صالحین که در آن بیشتر به مباحثی از قبیل جلسات تربیتی،سبک زندگی واهمیت آن از نظر مقام معظم رهبری وارتباط آن با اقتصاد مقا ومتی و اصلاح الگوی مصرف می پردازد و همچنین سیره علما و شهداء و بخش های مهارتی و تربیتی در این حلقات توسط سر گروه های صالحین ارائه می گردد که باعث پویایی در بین جوانان بسیجی در سطح پایگاه های مقا ومت گردیده است.
 

وی در پایان مباحثی در را مورد اقتصاد مقاومتی ارائه داد و سپس با بسیجیان به بحث و گفتگو در این باره پرداخت .

در ادامه، سرگرد پاسدار فرزاد امیری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دالاهو گفت :  دشمنان در این زمان بیشتر از هرزمان دیگری به فکر فنته انگیزی در بین مردم هستند،اما مردم انقلابی ایران همگام فرمایشات رهبری هستند و فریب این فتنه ها را نخواهند خورد.
ارسال نظرات