خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه بناب با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب، گفت: مهمترین مسئله و دغدغه امروز، داشتن روحیه و تفکرانقلابی است چراکه دشمنان نظام و انقلاب با به کارگیری ابزارهای مختلف در صدد نفوذ به تغییر باورها و تفکرات انقلابی و دینی و محاسبات مسئولان نظام هستند.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۷۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: برای همین است که رهبری خطاب به حوزه های علمیه، چهره های سیاسی، مجلس خبرگان، دانشجویان و دیگر اقشار مختلف جامعه می فرمایند که این روحیه و تفکر انقلابی باید به عینه و در عمل مشاهده شود.

وی با توجه به جریان خزنده و خطرناک مبنی بر اینکه انقلاب و تفکرانقلابی مربوط به 22بهمن سال1357بود نه دوران پس از آن، تصریح کرد: برخی افراد در تحلیل های متفاوتی جمهوری اسلامی را مطرح می کنند نه انقلاب اسلامی، بنابراین رهبری درجواب آن ها سپاه را حافظ انقلاب و دستاوردهای انقلابی بیان می کنند نه حافظ جمهوری اسلامی، چراکه جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسن کاملی فر با اشاره به برجام و سخن برخی ها که اگر برجام دستاورد اقتصادی نداشته، دستاورد امنیتی برای کشور داشته است، اظهار کرد: طبق آنچه امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند، سایه جنگ را قدرت دفاعی ونظامی کشور دفع می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها