فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

بسیجیان و پاسداران باید همیشه در خط مقدم گسترش فرهنگ مقاومت و ایثار باشند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بسیجیان و پاسداران باید همیشه در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلابی و فرهنگ مقاومت و ایثار باشند.
کد خبر: ۸۸۱۱۱۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی عصر امروز در جمع فرماندهان بسیج مناطق مختلف استان هرمزگان اظهار کرد: تاکتیک دشمن در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف تغییر کرده است و شناخت نوع و سبک دشمنی آنها با ملت ایران باید به درستی و بر پایه بصیرت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های اسلامی و اعتقادی ما از یک سو و ارزش‌های انقلابی ما از سوی دیگر بزرگ‌ترین موانع بر سر راه دشمنان ملت ایران بشمار می‌روند، افزود: طی یک دهه اخیر بیشترین تمرکز دشمن بر ضربه زدن به اعتقادات و ارزش‌های مردم بوده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: منطق دشمن همیشه زور بوده و تاریخ هیچ مقطعی را به خود سراغ ندارد که دشمنان حق و حقوق ملتی را به آسانی پذیرفته باشند و به آنها اجازه داده باشند که بتوانند بر پایه نیازهای خود به توسعه دانش خویش بپردازند.

سردار ترابی خاطرنشان کرد: قدرت بازدارنده ملت ایران در طول سال‌های بعد از جنگ تحمیلی روزبه‌روز تقویت شده و اکنون دشمنان مطمئن هستند که در تقابل نظامی با ملت ایران، آسیب‌های فراوانی خواهند دید که معادلات را به کلی تغییر می‌دهد و به همین خاطر بر روی عناصر ارزشی و اعتقادی ملت ایران متمرکز شده‌اند.

وی گفت: در تقابل نرم با دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بسیجیان و پاسداران در خط مقدم مقاومت و ایثار و رشادت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند و شک نکنید که دشمن در برابر عنصر ایثار و مقاومت ملت ایران هیچ سلاحی ندارد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) عنوان کرد: توسعه دانش بسیجیان و ارتقای مستمر آموزش‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون بخشی از راهبرد بسیج بشمار می‌رود و باید آن را به طور مستمر تقویت کنیم.

سردار ترابی تأکید کرد: ملتی که به اراده خویش متکی باشد، شکست نخواهد خورد و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در طول 38 سال اخیر نیز اتکای به اراده ملی بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار