خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: رمز سعادت وعاقبت بخیری انسان در دو نکته مهم از جمله محاسبه نفس و زیاد دعا کردن خلاصه می شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۱۴۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جلسه اخلاق در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ ساختمان پلاسکو اظهار داشت: برای آتش‌نشانان که در این راه فداکاری کردند از صمیم قلب آرزوی مغفرت و علو درجات را در پیشگاه خداوند داریم.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) به ابوذر غفاری فرمودند به کوچکی گناه نگاه نکن بلکه نگاه کن چه کسی را معصیت می‌کنی یعنی خداوند متعال را و در محضر خداوند معصیت کار نباشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: گناه نکردن راحت تر از برگشت از گناه و توبه است زیرا در همه زمینه‌ها پیشگیری بهتر از درمان است.

وی ادامه داد: همچنین هیچ گناهی را کوچک نشماریم چراکه بزرگ‌ترین گناه این است که شخص گناهگار، گناه و معصیت خود را کوچک حساب کند که در این صورت اصرار بر گناه می شود که دیگر گناه کوچک نخواهد بود.

شیرزادی با اشاره به آثار مخرب گناه اضافه کرد: گناه مانع استجابت دعا و همچنین نزول عذاب و بلا در جامعه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در هر حال هیچ کس نباید از درگاه خداوند مایوس و ناامید شود چون بدترین گناه بعد از کفر ناامیدی از رحمت الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: رمز سعادت وعاقبت بخیری انسان در دو نکته مهم از جمله محاسبه نفس و زیاد دعا کردن خلاصه می شود.

انتهیای پیام/

ارسال نظرات