فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی غرب استان تهران خبرداد:
خبرگزاری بسیج:فرمانده يگان امداد غرب استان تهران از کشف 15 تن برنج قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال در عوارضي تهران – ساوه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۱۱۵۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج:امروز سرگرد  شاهين ناصح، فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی غرب استان تهران در مورد این خبر اظهار داشت:در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران يگان امداد استان حين گشت زني در عوارضي"تهران-ساوه " به يک دستگاه خودرو باربري ولوو مشکوک شده و جهت بررسي، خودرو را متوقف کردند.
 
اين مقام انتظامي با بيان اينکه ماموران در بازرسي از خودروي توقيفي 15 تن برنج قاچاق را کشف كردند، افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکي در اين خصوص، متهم بلافاصله دستگير و جهت بررسي بيشتر به مقر انتظامي انتقال داده شد.

وي با اشاره به اينکه ارزش ريالي کالاي قاچاق کشف شده توسط کارشناسان يک ميليارد ريال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
 
سرگرد ناصح،در پايان با بيان اينکه نيروي انتظامي طبق قانون با جديت با قاچاقچيان کالا و ارز برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست:تا در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک موضوع را با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات