خبرهای داغ:
ستاد انتخابات استان اصفهان رسما آغاز به کار کرد و استاندار اصفهان در حکمی سید رضا عقدایی را به سمت رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان منصوب کرد.
کد خبر: ۸۸۱۱۱۶۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،رسول زرگرپور در زمینه ستاد انتخابات استان اصفهان اظهارکرد: همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی فراهم شود و انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق‌الناس برابر مُر قانون و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش باشد، برگزار شود.

وی در حکمی سید‌رضا عقدایی را به سمت رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان منصوب و بیان کرد: رئیس ستاد انتخابات استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات با تلاش و کوشش نسبت به این وظیفه مهم اهتمام ورزد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان با حضور همه اعضا امری ضروری و مورد تاکید است، گفت: همه معاونان، مدیران‌کل و روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را به عمل آورند.

وی افزود: با آنکه همه دستگاه‌های اجرایی استان نیز براساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 67 مکرر 1 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت و همکاری لازم را در برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیشرو داشته باشند.

زرگرپور تصریح کرد: امیدوارم در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت یازدهم، شاهد برگزاری انتخاباتی با‌شکوه و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و در راستای تقویت هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

با حکم استاندار اصفهان سید‌رضا عقدایی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز نخستین میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار