مدیرعامل انجمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهبان سنندج:
انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از سازمان‌های مردم‌نهاد موفق که بر پایه عشق به انسانیت و همنوع شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۰۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل انجمن پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهبان سنندج در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه، لزوم توجه به سلامت جسمی و روانی زنان تأکید کرد و گفت: مهرانه از جمله سازمان‌های مردم نهاد پیشرو کشور است که در امر خدمات‌رسانی در حوزه پیشگیری و درمان زنان مبتلا به سرطان عملکرد مطلوبی داشته است که باید الگوی سایر تشکل‌های مردمی باشد.

فلوریا محمدپور افزود: حدود 8 نفر از نمایندگان و مسئولان تشکل‌های مردم‌نهاد استان کردستان با هدف کسب تجربه از اقدامات سازمان‌های مردم‌نهاد موفق زنجان در این استان حضور یافته‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از سازمان‌های مردم‌نهاد موفق که بر پایه عشق به انسانیت و همنوع شکل گرفته است.

محمدپور با اشاره به نقش مؤثر شبکه‌های مجازی در حوزه اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: مهرانه را از طریق کلیپ منتشر شده در فضای مجازی تلگرام شناختیم و برای حضور در این مجموعه عظیم اعلام آمادگی کردیم.

مدیرعامل انجمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهبان سنندج بر لزوم توجه به سلامت جسمی و روانی زنان تأکید کرد و گفت: مهرانه از جمله سازمان‌های مردم نهاد پیشرو کشور است که در امر خدمات‌رسانی در حوزه پیشگیری و درمان زنان مبتلا به سرطان عملکرد مطلوبی داشته است که باید الگوی سایر تشکل‌های مردمی باشد.

ارسال نظرات