بازسازی منزل پیرزن ۶۵ ساله روستای شین

جمعی از بسیجیان شهرستان خدابنده در اردوی جهادی ۷ روزه، منزل نرگس جباری، پیرزن ۶۵ ساله ای را در روستای شین از توابع بخش سجاسرود بازسازی کردند.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۱۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جمعی از بسیجیان شهرستان خدابنده در اردوی جهادی ۷ روزه احداث خانه محروم شرکت کردند و خانه نرگس جباری، پیرزن ۶۵ ساله ای را در روستای شین از توابع بخش سجاسرود که هیچ کس را نداشت احداث کردند.

محمدی جهادگر قیداری گفت: من و دوستانم متوجه شدیم که قرار است در قالب یک اردوی جهادی به افراد نیازمند کمک رسانی کنیم،به دوستان دیگرم اطلاع دادم و آنها استقبال کردند و با من همراه شدند.

محمدی ادامه داد: "وقتی خانه این پیرزن را دیدم از خودم خجالت کشیدم و بسیار متاثر شدم که چنین افرادی با این وضع زندگی می کنند و من و امثال من با کوچکترین مشکل از کوره در می رویم و ناشکری می کنیم".

رحیمی جهاد گر دیگر قیداری در خصوص اثرات این اردوهای جهادی خاطر نشان کرد: "نقش و تاثیر اردوهای جهادی در روحیه افراد و مناطق غیرقابل انکار است؛ و اثرات و برکات فراوانی را به همراه دارد و برگزاری اردوهای جهادی در ایجاد انگیزه در بین مردم روستاها و شهرها شگفت انگیز است و روح زندگی را به منطقه محروم باز می گرداند".

رحیمی تصریح کرد: "از دیگر برکات این حرکت جهادی در آن است که در مناطقی که این اردوهای جهادی شکل می گیرد؛ جوانان زیادی را با خود همراه می کند و بهتر است هر جوان حداقل یک بار حضور در اردوهای جهادی را تجربه کند زیرا که اردوهای جهادی نقش بسزایی در آبادانی کشور ایفا می کنند و جوانان روستاها و شهرها را تشویق می کند تا مناطق محروم را آباد کنند".

احمدی جهادگر دیگر قیداری گفت: "فعالیت اردوهای جهادی محدود به فعالیت عمرانی نیست بلکه در زمینه های فرهنگی، کارآفرینی، اشتغالزایی و بهداشت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد".

این جهادگر با بیان اینکه اردوهای جهادی مورد تایید مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: "اردوهای جهادی تجلی سیاست های اقتصاد مقاومتی است و باید ادامه پیدا کند و  اردوهای جهادی باید در ایران و جهان فراگیر شود و رسانه‌ها با تمام توان آنرا به مردم منعکس کنند".

موسوی جوان دیگر قیداری نیز با بیان اینکه اگر خودسازی انجام نشود به مشکلات افزوده خواهد شد،گفت:" اختلاس ها و فیش های نجومی که امروز شاهد آن هستیم بر اثر عدم تربیت و عدم خودسازی است و مسئولی که خودسازی نکند باعث ایجاد مشکل در جامعه می شود".

وی خدامحوری، تکلیف گرایی و ولایت مداری را سه ویژگی یک جهادگر عنوان کرد و بیان کرد: "ولایتمداری، مهم ترین ویژگی یک جهادگر است و چیزی که امروز همه را متمایز کرده است همین ولایتمداری است و  فارغ از هر جریانی پیرو راه ولایت فقیه و خط انقلاب اسلامی هستیم".

موسوی با بیان اینکه در سایه تفکر ولایی فیش نجومی ظاهر نمی شود افزود: "توصیه ما به دولت این است که اردوهای جهادی را تقویت کند، چرا که راه حل مشکلات کشور را می توان در اردوهای جهادی پیدا کرد".

جهادگر قیداری ادامه داد: "کسانی که می خواستند با تفکر رهبری مقابله کنند اردوها را به سمت کشورهای خارجی هدایت کردند، اما بسیجیان با روحیه جهادی خود و حضور در مناطق محروم کشور لبخندرضایت را بر روی لب های رهبری نشاندند و ایشان بر ضرورت حمایت دولت از حرکت های جهادی تاکید کردند".

وی در پایان خاطرنشان کرد: "جهاد گران عمق مشکلات را در مناطق محروم می بینند و با مایه گذاشتن از خود در این مناطق خدمت رسانی می کنند".


ارسال نظرات
آخرین اخبار