خبرهای داغ:
سید محمد جواد ابطحی گفت: ارزش افزوده و آلایندگی تا پایان آذر و دی ماه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری درچه واریز شده است، تکمیل فاضلاب درچه تا دو سال آینده اتمام خواهد رسید، درمان بستر شهر درچه دولتی خواهد ماند و در خصوص هفتاد هکتار زمین طرح کشاورزی درچه به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۲۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، نماینده شهرستان خمینی شهر اول بهمن ماه درنماز جمعه شهر شهید پرور درچه حضور و به ارائه گزارش پرداخت.

سید محمد جواد ابطحی در مورد مسائل کلان شهر درچه به خبرنگار بسیج گفت: بیشترین دغدغه نماینده قانون گزاری است . در برنامه توسعه ششم وقت و انرژی زیادی از نمایندگان گرفت شد وبودجه۹۶احتیاج به مطالعه، بررسی و رایزنی دارد کهه در این خصوص۱۲۰پیشنهاد برای برنامه ششم به مجلس ارائه گردید که برخی از آنها در برنامه ششم لحاظ شد وو کمسیونتلفیق آنها را پذیرفت.

ابطحی در خصوص شهر درچه گفت با رایزنی شهردار درچه آقای محمودی، فرماندار وهمکاری سازمان امور مالیاتی تا کنون از ارزش افزوده و عوارض آلایندگی تا پایان آذر و دی ماه۲میلیارد و۵۰۰میلیون تومان به حساب شهرداری درچه واریز شده است و مذاکراتی با معاون وزیر کشور و رییس همیاری شهرداری ها مذاکراتی صورت گرفت تا امکانات ویژه ای به شهرداری درچه اختصاص یابد.

نماینده شهرستان خمینی شهر در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج در مورد فاضلاب درچه گفت: در بحث تکمیل فاضلاب درچه جلسات متعدد با مسئولین شهرستان و استان انجام شد و از اعتبارات استانی در جهت این بخش کمک گرفته شدو امیدواریم تا دو سال آینده طرح فاضلاب درچه به اتمام برسد.

وی گفت در مورد اورژانش شهر درچه دو کد تعریف شد و اورژانس۱۱۵در جهت سرویس دهی در موارد لزوم به مردم شهر درچه خدمت رسانی می نماید.

سید محمد جواد ابطحی درمورد تعیین تکلیف هفتاد هکتار زمین طرح کشاورزی شهر درچه گفت: نظر مدیر کل استان در این مورد جلب شد و در اولویت کاری قرار گرفته است و ثمره این کار در سال آینده مشاهدهخواهد شد.

نماینده منتخب دوره دهم شهرستان خمینی شهر در مورد درمان بستر شهر درچه گفت: با وزیر بهداشت و رئیس شبکه بهداشت صحبت هایی صورت گرفت و بر این نکته تاکید شد فقط قسمت داروخانه و تزریقات خصوصی شود و ما تلاش خود را انجام می دهیم تا خصوصی نشود چون خصوصی شدن در این بخش گرانی را به همراه خواهد داشت.

وی در خصوص کلانتری دوم شهر درچه گفت: ایجاد کلانتری دوم به علت کمبود نیرو در دستور کار ناجا قرار ندارد و ما در جهت اصلاح این مورد در برنامه ششم ورود پیدا کردیم تا راهور و نیرو جذب و استخدام شوند تا وضعیت شهرها به سمت وضعیت مطلوب حرکت کند.

منتخبشهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد کلینک تامین اجتماعی شهر درچه و نیاز آن برای بیمه شدگان شهر درچه گفت: صحبتهای خوبی انجام شده است ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و همچنان پیگیر کلینیک تامین اجتماعی در شهر درچه هستیم.

در موردبنیاد مسکن و تامین اعتبار برای ولاشان و دینان و سند دار کردن زمینهای منطقه و پیگیری ها در مورد عدم ارائه مجوز شعب بانکها، پیگیری جهت نصب خودپرداز انجام شد تا بخشی از نیاز مردم برطرف شود.

ابطحی در مورد مصلی شهر درچه گفت: توافقاتانجام شده است و این مورد پیگیری شهرداری درچه را میطلبد تا با اعلام زمین و معاوضه تعیین تکلیف در این خصوص انجام شود.

نماینده شهرستان خمینی شهر از مردم شهر درچه دعوت نمودند تا انتقادات، پیشنهادات و مطالب خود را به دفتر جدید نماینده شهرستان در شهر درچه که در مقابل درب مسجد جامع افتتاح شده است اعلام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها