مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خبر داد
جهانداری گفت: از شنبه 250 دانش اموز خواهر به راهیان نور جنوب اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۵۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، رسول جهانداری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از ازسرگیری اردوهای راهیان نور دانش اموزی این استان خبر داد و اظهار داشت :از امروزشنبه  250 نفر دانش آموز خواهر به  مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه اعزام ها ی دانش آموزان خواهر تا 15  بهمن ماه ادمه دارد اظهار داشت: از این تاریخ به بعد اعزام های برادران شروع خواهد شد و تا 11 اسفند ماه سال جاری به اتمام خواهند رسید.
 
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: از آغازاردوهای راهیان نور دانش آموزی تا به امروز بیش از 7 هزار دانش آموز برادر و خواهر به راهیان نور دریایی استان هرمزگان  و راهیان  نور جنوب کشور اعزام شده اند که از این تعداد 4هزار نفر به راهیان نور جنوب و 3 هزار به راهیان نور دریایی در استان هرمزگان اختصاص یافته است.
 
جهانداری در پایان یادآور شد: اعزام های راهیان نور دانشجویی از اواسط اسفند ماه سال جاری شروع خواهد شد و در همین زمینه تمهیدات خوبی  با همکاری  سایر دستگاهای  مرتبط با راهیان نور دانشجویی در استان  هرمزگان اندیشیده شده است.
ارسال نظرات