نشست اعضای کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی استان ایلام با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۶۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،در آستانه فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست اعضای کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر ایلام در محل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست با بیان اینکه امروز شاهد صادر شدن پیام‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران به جهان هستیم اظهار داشت: این نهضت تاریخ‌ساز به عنوان حرکتی تأثیرگذار و ماندگار در جهان معاصر به عنوان الگویی برای ملت‌های مبارز و ظلم ستیز تبدیل شده است.

علی بیرانوند افزود: بر این اساس برگزاری باشکوه و هر چه شایسته‌تر برنامه‌های بزرگداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید همواره مورد توجه جدی و با اهتمام ویژه برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان افزود: اجرای برنامه‌های متنوع و با نشاط در سطح مدارس برای این قشر موجب خلق خاطرات شیرین در ذهن آنها  شده و بستر لازم برای تعمیق و معرفی هر چه بیشتر پیام‌های انقلاب و رویدادهای دوران مبارزات مردم بر ضد رژیم ستم‌شاهی به را نسل جدید را فراهم می‌آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: امسال تلاش می‌شود تا محوریت برنامه‌های ایام دهه فجر در 1200 مدرسه استان با دانش آموزان باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه امروز تکلیف همه مردم و مسئولان قدردانی از جانفشانی فرزندان شجاع و برومند ایران و مجاهدت‌های بی نظیر امام خمینی(ره) در دوران مبارزات بر ضد رژیم طاغوت هستند اظهار داشت: برگزاری باشکوه و هر چه بهتر آیین‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر باید با بسیج تمام امکانات و با اهتمام جدی متولیان صورت بگیرد.

علی چراغی‌پور افزود: انتظار داریم همه دستگاه‌ها و نهادهای جامعه بستر لازم برای برگزاری باشکوه و به صورت مردمی برنامه‌های گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تلاش جدی داشته باشند.

 

 

 

 
ارسال نظرات