فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت : اوباما در سخنانی نسبت به توازن قدرت به نفع ایران اذعان کرده است و بارها بر این موضوع تاکید می کند که انقلاب اسلامی با قدرت کوچک، آثار وموفقیت های بزرگی به دست آورده است.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۹۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان در یادواره سرداران و 312شهید پلدختر با اشاره به اینکه مسئولین باید بر مسیر سخت و حساس مجاهدت های شهدا اصرار کنند اظهار داشت: در مسند مسئولیت و وظایفی که بر عهده داریم باید راه شهدا را گم نکنیم و بر آن تاکید کنیم.

وی با تاکید براینکه هرکسی می خواهد بر مسند مسئولیت بنشیند حتما باید حس مطالبه گری را در خود تقویت کند افزود: کسی که مسئولیت بر عهده می گیرد باید پاسخ گو باشد .

فرمانده سپاه لرستان تصریح کرد:بعضی ها به اشتباه برای گرفتن مسئولیت به دنبال آرامش، رفاه طلبی و مزیت خواهی هستند که این یعنی انحراف از راه شهدا است.

وی گفت : مسئولیت کار بهره برداری و مزیت خواهی نیست بلکه عرصه ای برای جان فشانی مردم است.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی موهبتی الهی است خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی که با رشادت رزمندگان و جان‌فشانی شهدا به دست آمده ،همیشه برای آن باید سجده شکر به جا آورد.

وی با اشاره به تبیین و توسعه ابعاد شخصیتی شهدا در کشور و حتی دنیا تصریح کرد: مسئولین برای فداکاری، ایثار و خدمت به قشر مستضعف و محروم جامعه باید آماده باشیم.

فرمانده سپاه لرستان بیان کرد : معرفت افزایی و متعهد بودن از اهداف شهدا هستند که امروز ما به راحتی می توانیم بر سفره شهدا بنشینیم.

وی تصریح کرد : ما حق نداریم با غفلت و بدون تعهد از این سفره سوء استفاده کنیم زیرا در صورت کم کاری باید با شخص برخورد شود.

کشکولی با بیان اینکه شعار طرفداران ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا برگرداندن عزت به این کشور است عنوان داشت :

اوباما در سخنانی نسبت به توازن قدرت به نفع ایران اذعان کرده است و بارها بر این موضوع تاکید می کند که انقلاب اسلامی با قدرت کوچک، آثار وموفقیت های بزرگی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه اوباما در صحبتی دیگر به این موضوع اشاره داشته که آمریکا توانسته با قدرت بزرگ، پیروزی کوچک به دست آورده است خاطر نشان کرد: هرچند آمریکایی ها به قدرت لایزال الهی معتقد نیست و به قدرت مادی از قبیل گاز، انرژی، حرارت و غیره اعتقاد دارند که این گناه آنها است.

فرمانده سپاه لرستان، ارعاب، جنگ و خونریزی را راهبرد آمریکایی ها برای ساقط کردن حکومت ها دانست و گفت: آمدن آنها به پای میز مذاکره و گفت وگو به خاطر همین توسعه ابعاد شخصیتی شهدا که باعث تغییر رفتار مستکبرین شده است.

وی افزود: اگر امروز آنها اهل مذاکره ،گفت و گوی برد برد هستند ،این در حد بی سابقه حتی معجزه است که در ادامه به نتیجه نرسید.

وی گفت: امروز حاصل این فرایند، رشادت و جان فشانی ها در دوران 8سال دفاع مقدس و مقابله با جنگ نرم آنها این شد که گزینه نظام روی میز آن ها بر علیه ایران برداشته شد.

سردار کشکولی تصریح کرد : این موضوع به شانس ارتباطی ندارد بلکه این تصمیم گیری آنها منوط به برآورد محاسبه های کارشناسان آنها است.

فرمانده سپاه لرستان با اینکه امکان دارد که برخی از مردم نسبت به وضعیت اقتصادی، رشوه، لابی گری و دروغ گویی و بی عرضه گی برخی از مسئولین گلایه داشته باشند خاطر نشان کرد: خانواده شهدا بر اساس قانون و دین ولی غیر از جناح گیری سیاسی باید مطالبه گر باشند و از مواضع انقلاب دفاع کنند و این نیازمند اسلامی کردن مسئولین و قوای سه گانه و نهادهای انقلابی است.

وی در ادامه تصریح کرد : برای تحقق تمدن دینی و اسلامی و ظهور امام زمان(عج) نیاز دولت و رفتار مسئولین با مردم اسلامی شود.

لازم به ذکر است در این مراسم اقشار مختلف مردم،خانواده های معظم شهدا،بسیجیان،امام جمعه،نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس،فرماندار،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه،طلاب ، روحانیون، مسئولان محلی، دانش آموزان بسیجی و برخی از معاونین استانی سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان حضور داشتند.

 انتهای خبر /ز
ارسال نظرات