توسط کاروان راهیان نور جنوب شرق کشور انجام شد

تجدید میثاق اولین کاروان راهیان نور جنوب شرق کشور با شهید مدافع حرم رسانه ملی

اولین کاروان راهیان نور جنوب شرق کشور از سپاه محمد رسوالله (ص)تهران بزرگ با حضور در گلزار شهداء شهرستان زاهدان با ادای احترام به شهداءدوران دفاع مقدس قبور پاک شهداءرا عطر افشانی وبر سر مزار اولین شهبید مدافع حرم رسانه ملی حضور یافتند
کد خبر: ۸۸۱۱۳۱۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان "نخستین کاروان راهیان نور سپاه محمد رسوالله (ص) استان تهران  بزرگ که متشکل از 4ن نفر از خواهران وبرادران پیشکسوت عرصه جبهه وجنگ به مقصد سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زاهدان شد.
سرهنگ پاسدار محمد ناظری جانشین فرمانده سپاه سلمان استان در جمع زائرین این کاروان در گلزار شهداء شهرستان زاهدان گفت:نخستین کاروان راهیان نور استان تهران به مقصد سیستان و بلوچستان  که برگرفته ازرزمندگان دوران دفاع مقدس و  از سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران  هستند با هدف بشناخت بیشتر از شهداء مناطق بلوچستان وسیستان ،تجدید میثاق با آرمانهای شهداء، احیاأفرهنگ ایثار وشهادت  وارد زاهدان شد.
محمد ناظری با اشاره به نقش سیستان و بلوچستان در دوران دفاع قدس و همچنین بعد از جنگ تحمیلی افزود: این استان بیش از 2000 شهید را تقدیم نظام و کشور کرده است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون اردوهای راهیان نور در کرمانشاه، خوزستان و کردستان برگزار می‌شد، افزود: با منظور شناخت شهدای سیستان و بلوچستان نخستین اردوی راهیان نور به مقصد این استان را برگزار کردیم و آماده پذیرش کاروان‌های بزرگ‌تر از تمام کشور هستیم.
وی بیان کرد: افراد حاضر در این کاروان به مدت 7 روز از شمال تا جنوب استان از یادمان شهداء دیدن می‌کنند.

در پایان هم این کاروان با حضور بر سر مزار شهداء دفاع مقدس،شهداءحوادث تروریستی استان وشهداء مدافع حرم به ویژه اولین شهید مدافع حرم در رسانه ملی که در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیدند فاتحه قرائت و قبور پاک ومطهر شهداءرا غبار روبی وعطر افشانی کردند

گفتنبی است دیدار با خانواده نخستین شهید خبرنگار مدافع حرم شهید "محسن خزائی" از جمله برنامه‌های این کاروان در ساعت آغازین ورود به شهرستان زاهدان بود.
به گزارش بسیج  بازدید از یادمان شهدای حادثه تروریستی "تاسوکی" و مساجد "جامع و امام علی(ع)" زاهدان که محل 3 انفجار ترورستی بوده‌اند؛ بخشی از برنامه این کاروان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار