خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان در حادثه دردناک آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو، از مسؤولان مربوطه خواسته است تا شرایط اشتغال سریع هم‌وطنان آسیب‌دیده و زمینه‌ پیشگیری از تکرار چنین حوادث زیان‌باری را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۸۱۱۳۴۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان در حادثه دردناک آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو، از مسؤولان مربوطه خواسته است تا شرایط اشتغال سریع هم‌وطنان آسیب‌دیده و زمینه‌ پیشگیری از تکرار چنین حوادث زیان‌باری را فراهم کنند.

در این پیام آمده است: بی‌تردید خبر حادثه دل‌خراش آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوى تهران و شهادت قهرمانانه عزیزان آتش‌نشان، خاطر هر بیننده منصفی را آزرده می‌سازد، چرا که نه‌ تنها سرمایه و شغل و پیشه عده‌ زیادی از بین رفته؛ بلکه تعدادی از مردان بی‌ادعای عرصه خدمت و جهاد یعنی آتش‌نشانان جان بر کف نیز به شهادت رسیده و تعدادی از آنان در زیر آوار محبوس شده‌اند.

این پیام ادامه داده است: فداکارى و از خودگذشتگى این قشر پر شهامت بارها در تاریخ ایران اسلامى بر همگان اثبات شده و دعاى خیر مردم ایران همیشه پشت‌ و پناه آنان بوده است و بینندگان این حادثه دردناک را بیش از هر صحنه دیگری به یاد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌اندازد چنان‌که گویی ندای جهاد و مبارزه هم چنان بر بام‌ها و گلدسته‌ها جاری است. روحیه جهاد، فداکاری و شجاعت این مردان بزرگ همان عاملی است که امنیت حرم مطهر حضرت زینب(س) و مرزهای ایران اسلامی را تضمین نموده و زبانزد خاص و عام می‌کند. بنابراین خدمات این مردان جان‌برکفشأنی پایین‌تر از خدمات مدافعان حرم نداشته و ندارد و این امر برای همه دلسوزان انقلاب و ایران روشن و واضح است.

در این پیام تصریح شده است: برخی اقدامات جریانات رسانه‌ای خاص در جهت بهره‌برداری‌های حزبی و سیاسی از این حادثه ناگوار آلام و اندوه ملت بزرگ ایران را جریحه‌دار و آزرده‌تر می‌نماید چرا که سواستفاده از این اتفاق دردناک، حکایت از فرومایگی و فقدان شرافت در عوامل این اقدام شنیع است.

این پیام تأکید کرده است: اینک وظیفه تمامی مسؤولان است که با جدیت و همانند آتش‌نشانان جان‌برکف، لحظه‌ لحظه روز و شب‌ها را مغتنم شمرده و دست از خدمت‌رسانی برندارند؛ چرا که این اقدامات آنان در قبال این حادثه‌ دلخراش آزمونی بزرگ در پیشگاه ملت است.

در پایان این پیام آمده است: شوراى تبیین مواضع بسیج دانشجویى استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای عزیز آتش‌نشان، این ضایعه‌ تلخ را به عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کند و برای جامعه ایثارگر آتش‌نشانی و خانواده داغدار جان‌باختگان صبر جمیل و برای درگذشتگان حادثه اجر جزیل مسألت می‌نماید، و از مسؤولان مربوطه خواستاریم تا شرایط اشتغال سریع هم‌وطنان آسیب دیده و زمینه‌ پیشگیری از تکرار چنین حوادث زیان‌باری را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها