مسئول تربيت بدني خواهران سپاه استان سمنان گفت: توسعه و گسترش ورزش و نشاط در بين جوانان و ارتقاي سلامت جامعه مهمترين هدف جشنواره هاي فرهنگي ورزشي است.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۷۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
فاطمه محمدتقي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، با محوريت برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي از حريم تا حرم به همت معاونت تربيت بدني سپاه استان سمنان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا با تقدير از تمامي ورزشكاران شركت كننده در اين دوره از مسابقات اظهار داشت: تلاش صادقان تمامي دست‌اندركاران برپاكننده اين جشنواره كه مقدمات برگزاري اين جشنواره را فراهم كردند، جاي سپاس و قدرداني دارد.

وي همچنين ضمن تقدير از فرمانده سپاه ناحيه شاهرود، معاونت تربيت بدني اين يگان، بسيج ورزشكاران، هيئت‌هاي ورزشي بيان داشت: جشنواره فرهنگي ورزشي از حريم تا حرم با معرفي برترين‌ها در شاهرود در حالي به كار خود پايان داد كه اين جشنواره محفل گراميداشت نام و ياد و عطر شهيدان و ياوران شهيدان بود.

مسئول تربيت بدني خواهران سپاه استان سمنان اظهار داشت: اين جشنواره با حضور 150 ورزشكار در قالب 17 تيم ورزشي در سه رشته ورزشي واليبال، تنيس روي ميز و آمادگي جسماني در سالن هاي ورزشي 9 دي،‌تختي و غدير به كار خود با معرفي برترين ها در اين رشته ها پايان داد.

محمدتقي گفت: هدف از برگزاري اين جشنواره توسعه و گسترش ورزش و نشاط در بين جوانان و ارتقاي سلامت جامعه بود.

وي خاطرنشان كرد: جهت تبيين نقش و جايگاه زنان و دختران مسلمان در عرصه دفاع از حرم اهل بيت(ع) عنوان اين جشنواره را حريم تا حرم قرار داديم تا بيانگر راهي باشد از حريم حجاب تا حرم حضرت زينب(س).

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها