معاون سیاسی سپاه استان بوشهر:

نیروهای انقلابی گفتمان امام راحل را در جامعه تبیین کنند

بوشهرـمعاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بر داشتن وحدت بین نیروهای انقلابی تاکید کرد و گفت: این نیروهای ارزشی باید گفتمان انقلاب و امام(ره) را بر اساس منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در زمان کنونی برای جامعه تبیین کنند چراکه عده ای درصدد تحریف آن هستند.
کد خبر: ۸۸۱۱۴۹۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست با جمعی از فرهیختگان بوشهر با اشاره به تحولات سیاسی در منطقه و مسائل سیاسی کشور و تاکتیک ها و روش های گوناگون در این عرصه گفت: در چنین شرایطی که هر از گاهی روش ها و تاکتیک ها تغییر پیدا می کند کار نیروی هاب انقلابی برای تحلیل مسائل دشوار می شود.

محمد رضایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن اتحاد بین نیروهای ارزشی اظهار داشت: مجموعه نیروهای انقلابی درصورتی که منسجم حرکت نکنند در ادامه کار با سختی هایی در عرصه سیاسی مواجه خواهند شد.

وی افزود: سال 94 رهبر معظم انقلاب در سخنانی عنوان کرد که اگر راه امام را گم یا فراموش کنیم و یا عمداً آن را کنار بگذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر پروژه «نفوذ» ابراز داشت: سال گذشته نیز معظم له نسبت به پروژه نفوذ دشمن در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر هشدار دادند؛ نقش نفوذ زمانی مشخص می شود که برخی از مسئولان عنوان می کنند آمریکا می تواند با یک موشک سیستم دفاعی کشور را از کار بیندازد و این همان معنای نفوذ در مراکز حساس سیاسی است.

رضایی با بیان اینکه رهبر انقلاب دست های پنهانی که قصد تاثیرگذاری در مراکز سیاسی مهم کشور را دارند می بینند تصریح کرد: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن به ویژه در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر تاکید دارند.

 معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بار دیگر بر داشتن وحدت بین نیروهای انقلابی تاکید کرد و گفت: این نیروهای ارزشی باید گفتمان انقلاب و امام(ره) را بر اساس منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در زمان کنونی برای جامعه تبیین کنند چرا که عده ای درصدد تحریف آن هستند.

وی در پایان تاکید کرد: در هر لباسی که باشیم با وحدت و همدلی دفاع از انقلاب اسلامی بایستی اولویت ما باشد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار