مدیرکل گمرکات استان بوشهر:

۱۲ میلیون قرص ترامادول در گمرک گناوه کشف شد

بوشهرـ مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: با تلاش مسئول حراست و مدیرکل گمرک گناوه ۱۲ میلیون و ۶۷۶ هزار عدد قرص ترامادول در گمرک گناوه کشف شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۰۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه، بهنام نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر اولویت قرار داشتن مقابله با کالای قاچاق در گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: تمام کالاهایی که از گمرکات استان بوشهر ترخیص می‌شود باید بر اساس پروانه گمرکی باشد در غیر این‌صورت این کالا قاچاق محسوب می‌شود.

وی از کشف 12 میلیون قرص ترامادول در گمرک گناوه خبرداد و تصریح کرد: 12 میلیون و 676 هزار  عدد قرص ترامادول با هوشیاری مسئول حراست گمرک ومدیرکل گمرک گناوه کشف شد.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه  این محموله در کانتیتر کالاهای وارداتی کشف شده است افزود: این میزان قرص کشف شده از یک محموله کانتینری در  درب خروج گمرک گناوه کشف شده است.

نوروزی با بیان اینکه این کانتینر به عنوان کالای راکد تنیس برای ترخیص از گمرک گناوه اظهار شده بود خاطر نشان کرد:  مسئول حراست گمرک ومدیر کل گمرک گناوه یک کانتینر کالای وارداتی که تحت عنوان راکد تنیس و بدمینتون اظهار شده بود مورد بازرسی قرار دادند و این محموله کشف کردند.

وی افزود: 254 کارتن معادل 12 میلیون و 676 هزار  عدد  قرص ترامادول در کنار کالای اظهاری جاسازی شده است.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت:  پس از کشف این محموله مراحل تشکیل  پرونده قضایی محموله در حال پیگیری است.

ارسال نظرات