خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

استفاده نامناسب از فضاهای مجازی یک باتلاق بزرگ است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: متاسفانه استفاده نامناسب از فضاهای مجازی در جامعه ما تبدیل به یک باتلاق بزرگ شده که بسیاری از افراد تنها استفاده نامناسب از آن دارند.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون معضلات فرهنگی فضاهای مجازی در جامعه اظهار کرد:متاسفانه استفاده نامناسب از فضاهای مجازی در جامعه ما تبدیل به یک باتلاق بزرگ شده که بسیاری از افراد تنها استفاده نامناسب از آن دارند.

وی مطرح کرد: دشمن در تلاش است تا از طریق فضاهای مجازی سبب از بین رفتن هویت کشور شود و جوانان و خانواده‌های ما را از بین ببرد.

این مسئول ضمن اشاره به بیانات رهبری اهمیت تشکیل شورای عالی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: شورای عالی برنامه‌ریزی باید به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده اقدام کند ولی متاسفانه تنها جلساتی در این خصوص برگزار شده و اتفاق چندانی نیفتاده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تصریح کرد: آفت‌های بسیاری از طریق استفاده نامناسب از فضاهای مجازی گریبانگیر جامعه شده است لذا مسئولین فرهنگی و شورای عالی مجازی باید بیش‌تر به فکر باشند.

حجت‌الاسلام مصطفایی تبیین کرد: امروز بسیاری از کسانی‌که از نظر اعتقادی عمیق هستند، به آفت‌های بسیار این فضاها پی برده و فهمیده‌اند که انتهای این راه بن‌بست است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح و فیلترینگ شبکه‌های مجازی نامناسب تشریح کرد: باید برنامه‌ریزی صحیحی در این حوزه صورت گیرد و شبکه‌های پاکی مثل سروش باید در جامعه زیاد شده و مردم را به سمت خود جذب کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولین فرهنگی کشور باید کاملا آگاهانه و هوشیارانه عمل کنند و آفت‌های استفاده نامطلوب از این فضاها را برای همه تبیین کرده و برای رفع آن‌ها هرچه زودتر برنامه‌ریزی کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین در خاتمه متذکر شد: دشمن در صدد ضربه زدن به خانواده‌ها از طریق فضاهای مجازی است چراکه نابودی خانواده‌ها سبب نابودی تمام جامعه می‌شود و باید بسیار در این زمینه هوشیار بود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار