کارشناس فضای مجازی در گفتگو با «بسیج»:
مومنی نسب گفت: کارشناسان فضای مجازی برای معرفی بسیاری از شبکه های اجتماعی امروزی از اصطلاح شبکه های ضد اجتماعی استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۷۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
روح الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به به ماهیت فضای مجازی، گفت: شبکه های اجتماعی در ابتدا و قبل از هر چیزی محصول رشد و پیشرفت فناوری اطلاعات هستند.
 
مومنی نسب در خصوص ویژگی های منفی تلفن های همراه، تاکید کرد: متاسفانه امروزه تلفن های همراه و فضای مجازی به جای ایجاد نزدیکی و صمیمت بین افراد، آن ها را از هم دیگر دور می کند. 

وی با اشاره به تحول نسل ها در طول تاریخ و عوض شدن ذائقه نسل نو تشریح کرد: زمانی که یک نسل با نسل دیگر عوض می شود در واقع بسیاری از مشخصه ها و متغیرها متحول شده اند.

 مومنی نسب با بیان این که فضای مجازی که امروزه با ان درگیر هستیم به یکی از رکن های فردی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروزه گوشی های موبایل می توانند به عنوان یکی از اعضای خانواده ی افراد در کنار آن ها حضور داشته باشند.

وی با بیان این که شبکه های مجازی در حال حاضر به یک جامعه تبدیل شده اند، اظهار داشت: فضای مجازی در عصر امروز یک زندگی جدیدی را شکل داده و محیط زیست بومی تازه ای را برای انسان ها فراهم آورده است. 

این کارشناس فضای مجازی با اشاره به تحقیقات کارشناسان در خصوص شبکه های اجتماعی، توضیح داد: کارشناسان فضای مجازی برای معرفی بسیاری از شبکه های اجتماعی امروزی از اصطلاح شبکه های ضد اجتماعی استفاده می کنند.

ارسال نظرات