کد خبر: ۸۸۱۱۵۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، ابراهیم امامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهسازی گرمی مغان اظهار کرد: آغاز  طرح چهاربانده کردن ۵۵ کیلومتر ورودی شهر گرمی از محل اعتبارات استانی و شهرستانی آغاز می‌شود.

 

وی افزایش مهاجرت را بزرگترین مشکل شهرستان گرمی مغان عنوان کرد و افزود: از ۴۴۴۴ پروانه صادر شده در سطح استان اردبیل تنها ۱۸۰ پروانه متعلق به این شهرستان است که در مجموع ۳ درصد کل پروانه است.

 

فرماندار گرمی ‌مغان  از زیرسازی راه ارتباطی ۷ روستای بالای ۵۰ خانوار گرمی خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۲۷ روستای بالای ۵۰ خانوار نیاز به آسفالت‌ریزی دارد که در این زمینه توجه ویژه مسؤولان را می‌طلبد.

 

 

امامی بیان کرد: بر اساس آمار تعداد روستاهای این شهرستان در استان و کشور در سطح بالایی است و به همین علت باید در حوزه راهسازی تلاش دوچندان انجام شود.

 

وی یادآور شد: حرکت‌های خوبی در حوزه راهسازی مرکز و جنوب استان در حال انجام است و لازم است به مطالبات اهالی شمال استان نیز توجه شود.

 

فرماندار گرمی ‌مغان از روشنایی ۳ کیلومتر گردنه شرفه در راه ارتباطی گرمی به اردبیل خبر داد و افزود: نصب تیرهای روشنایی ۳ کیلومتر گردنه شرفه انجام شده بود و خوشبختانه برای تکمیل ۳ کیلومتر بعدی نیز پیمانکار انتخاب شده و به زودی اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات